انواع داشبورد مدیریتی  پروژه: چرا به آنها نیاز دارید؟

انواع داشبورد مدیریتی پروژه: چرا به آنها نیاز دارید؟


در بخش فضایی، وظایف متعددی در سراسر جهان به طور همزمان انجام می شود. هدف اصلی این تکالیف جمع آوری داده ها است. با این حال، چالش برانگیزترین عنصر تلفیق، گزارش دهی و استفاده از اطلاعات جمع آوری شده است. اینجاست که یک داشبورد مدیریتی پروژه می ‌تواند با ارائه یک ابزار آنلاین و متمرکز برای ادغام و نمایش داده‌ها برتر باشد

مزایایی که یک نرم افزار داشبورد مدیریتی وظیفه اختصاص داده شده به یک سازمان می تواند برای یک سازمان فراهم کند، قابل توجه است. اما، قبل از نمایش این موارد، اجازه دهید ابتدا داشبورد مدیریتی پروژه و مفهوم پشت این ابزار را کشف کنیم.

داشبورد مدیریتی پروژه چیست؟

داشبورد مدیریتی پروژه به عنوان یک کنسول داده طبقه بندی می شود که شاخص های عملکرد داشبورد مدیریتی ضروری را بر اساس اطلاعات ورودی به نمایش می گذارد. می تواند معیارهای مهمی را نمایش دهد که عملکرد کلی داشبورد مدیریتی پروژه را نشان می دهد و مشکلات خاصی را که ممکن است به توجه بیشتری نیاز داشته باشد برجسته کند.

دسترسی به نرم‌افزار PM به کاربران امکان می‌دهد تا جمع‌آوری، ادغام، گزارش ‌دهی و تصمیم ‌گیری دقیق ‌تر مبتنی بر داده ‌ها را انجام دهند. بدون شک داشتن یک سیلو داده متمرکز با استفاده از تمامی داده ها عملکرد داشبورد مدیریتی مطلوب را تضمین می کند.

پس از درک این که اینها چیستند، قدردانی از این ابزار بسیار ساده تر است. مزایای زیادی برای ذکر داشبورد مدیریتی وجود دارد، بنابراین بیایید وارد این موضوع شویم:

1. هماهنگی پروژه داشبورد مدیریتی را به حداکثر می رساند

اولین مزیت داشبورد مدیریتی این است که یک سیستم مدیریت وظیفه، هماهنگی داشبورد مدیریتی پروژه را به حداکثر می رساند. این تضمین می کند که همه تمرکز واضحی بر اهداف دارند، برنامه ریزی پروژه داشبورد مدیریتی واقع بینانه را ارائه می دهد و کنترل کیفیت داده ها را ارتقا می دهد.

سازمان هایی که این ابزارها یا شیوه های داشبورد مدیریتی پروژه را اجرا نمی کنند 11.4 درصد از سرمایه گذاری خود را از دست می دهند. این مقدار و سرمایه قابل توجهی است که شرکت های داخل بخش فضایی نمی توانند از دست بدهند.

کاربران داشبورد مدیریتی با استفاده از نرم افزار PM کنترل و بینش بیشتری نسبت به پروژه دارند. نادیده گرفتن سریع داده‌های مربوط به پروژه، تشخیص اینکه چه چیزی کار می ‌کند یا مناطقی که نیاز به کمک بیشتری دارند، ممکن می ‌سازد، که می ‌توانید بر اساس آن اقدام کنید.

2. دید در مورد اختلاف داده داشبورد مدیریتی ها را افزایش می دهد

غیر قابل انکار، کاهش نرخ شکست پروژه داشبورد مدیریتی ضروری است، اما تنها زمانی امکان پذیر است که داده های کافی از تکلیف جمع آوری شود. با متمرکز کردن داده ها، کاربران می توانند از داشبورد مدیریتی پروژه برای نظارت بر یک کار، مشاهده بصری پیشرفت و کشف اختلافات داده ها استفاده کنند.

هنگامی که سازمان ها به این اطلاعات دسترسی دارند، تصمیمات مبتنی بر داده دقیق تر هستند. به جای تمرکز بر داده های هر داشبورد مدیریتی پروژه، سازمان می تواند اطلاعات قبلی و فعلی را ارزیابی کند تا سودمندترین استراتژی را تعیین کند.

در صنعت فضایی، اختلاف داده ها می تواند باعث تاخیر و حوادث فاجعه آمیز شود. بنابراین، افزایش دید این معیارهای ضروری به طرز باورنکردنی سودمند است.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

3. داشبورد مدیریتی سرعت تصمیم گیری را بهبود می بخشد

نوآوری، پیشرفت و تصمیم گیری داده داشبورد مدیریتی در صنعت فضایی برای موفقیت اهداف الزامی است. با این حال، یکی دیگر از جنبه های مهم سرعت است. با داشتن کارایی در این عنصر، به سازمان ‌های درون بخش اجازه می ‌دهد تا به طور تصاعدی رشد کنند.

وقتی روی یک پروژه داشبورد مدیریتی تمرکز می کنید، به راحتی درگیر جزئیات کوچک می شوید. با داشبورد مدیریتی پروژه، می توانید بر اساس اطلاعات انتخابی خود تجزیه و تحلیل، گزارش دهید و تصمیم بگیرید.

4. بینش هایی برای استراتژی داشبورد مدیریتی ایجاد می کند

هدف اولیه از به دست آوردن بینش های ارزشمند داشبورد مدیریتی برای یک استراتژی، ادغام دانش قلبی و مغزی (الهام و اطلاعات) است. بدون شک، عنصر الهام بخش بینش ها زمانی که با گروهی از افراد با انگیزه مواجه می شوند، آشکار است. با این حال، بخش اطلاعات محاسبات بسیار سخت تر است.

به کاربران یک نگاه اجمالی سریع یا جامع از اطلاعات داشبورد مدیریتی ارائه می شود که می تواند از رویکرد استراتژی ها از داشتن نرم افزار PM پشتیبانی کند. با استفاده از این منابع، کسانی که در بخش فضایی هستند می ‌توانند برنامه‌ های ارزشمندتری را انجام دهند که اکتشافات فضایی را بهتر می ‌کند.

انواع داشبورد مدیریتی  پروژه چرا به آنها نیاز دارید

5. مشاهده وضعیت هدف داشبورد مدیریتی پروژه

در هر چیزی، چه ورزش، تحصیل، یا یک داشبورد مدیریتی پروژه فضایی، دسترسی به مشاهده بصری پیشرفت کار بسیار سودمند است. با استفاده از این اطلاعات، ضرب الاجل واقع بینانه می شود، مسئولیت پذیری وارد عمل می شود و زمینه های بهبود داشبورد مدیریتی را می توان به نمایش گذاشت.

به طور کلی، با استفاده از این داده ها برای مزایای ذکر شده، به طور مکرر به اهداف خواهید رسید. این انگیزه، مسئولیت و تمرکز را ارائه می دهد و به همه افراد درگیر اجازه می دهد تا برای تکمیل داشبورد مدیریتی پروژه ها به طور مؤثرتری کار کنند.

غیرقابل انکار، دسترسی به این موضوع در صنعت فضایی به شرکت کنندگان در توسعه درک کامل از نقاط ضعف و پیشرفت داشبورد مدیریتی پروژه امکان می دهد و سرمایه گذاری در نرم افزار PM را مقرون به صرفه می کند.

6. از مقیاس پذیری داشبورد مدیریتی پشتیبانی می کند

جهان ما سال به سال به طور مداوم در حال تغییر است و صنعت فضایی را به شدت به سمت مثبت سوق می دهد. از آنجایی که فناوری، دستگاه ها و رویه ‌های جدید بی ‌پایان توسعه می ‌یابند، نگهداری کارکنان به خوبی در این مناطق «جدید» تا حدودی پیچیده است.

به همین دلیل، داده ها، منابع و افراد بیشتری در دسترس هستند، بنابراین داشتن فرآیند های مقیاس پذیر داشبورد مدیریتی ضروری است. یک سیستم داشبورد مدیریتی کار دیجیتال است و به تعداد زیادی اطلاعات و کاربران داشبورد مدیریتی اجازه ورود به پلتفرم را می دهد: مقیاس پذیری را تضمین می کند.

7. ایجاد گزارش های خارجی آسان تر داشبورد مدیریتی

دسترسی به داده های متمرکز می تواند مزایای بسیار زیادی را به نمایش بگذارد. با این حال، گاهی اوقات، گزارش های خارجی مورد نیاز خواهد بود. دلایل این امر می تواند متفاوت باشد، اما داشتن توانایی صادرات داده ها و توسعه گزارش های خارجی با داده های تاریخی، جاری و پیش بینی شده ضروری است.

اکثر نرم افزارهای PM (مانند نرم افزار ما) ارزش صادرات و واردات داده را درک می کنند. بنابراین، ایجاد گزارش های خارجی ساده و دقیق تر از همیشه است. اکنون، می ‌توانید داده‌ های ارائه ‌شده و تلفیقی را دریافت کنید که می‌توانند به طور مؤثر در خارج از داشبورد مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند.

8. صرفه جویی در منابع و پول در کار دستی

علاوه بر این، داشتن یک نرم افزار داشبورد مدیریتی وظیفه کافی می تواند در تعداد قابل توجهی از منابع و پول در کارهای دستی صرفه جویی کند. هزینه ‌های استخدام یا استخدام پرسنل ورود داده‌ ها، آموزش و اشتباهات همگی به حداقل می ‌رسد و به سازمان اجازه می ‌دهد تا بودجه خود را صرف آنچه مهم ‌تر است کنند: رشد.

این نه تنها جایگزین ارزان تری برای کارهای دستی داشبورد مدیریتی که مربوط به ورود داده است ارائه نمی دهد، بلکه کل فرآیند را کارآمد تر می کند. با بهینه سازی این مورد با نرم افزار PM، کسانی که در بخش فضایی هستند می توانند تلاش های خود را در مناطقی که اهمیت بیشتری دارند متمرکز لیزری کنند.

9. تحلیل زمان واقعی داده های داشبورد مدیریتی خود را دریافت کنید

در نهایت، این امکان را به شما می دهد تا تجزیه و تحلیل داده های بلادرنگ را با قالب بندی واضح فوراً بدست آورید. داشتن قابلیت انجام این کار به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت بر روی داده های دریافتی داشبورد مدیریتی عمل کنند. بدون شک، این امر به طور قابل توجهی رشد را بهبود می بخشد و خطرات را به حداقل می رساند و کارایی کلی سازمان را بهینه می کند.

پس از خواندن مطالب فوق، باید درک جامعی از مزایای داشبورد مدیریتی پروژه برای سازمان های مرتبط با فضا داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم کمک کنیم، همین امروز با یکی از کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید.