ماموریت
حل مشکلات سازمانی از طریق ارائه نرم افزار های مناسب هر سازمان
چشم انداز
- ارائه وب سایت های معرفی و فروش آنلاین محصولات و خدمات
- ارائه محصولات نرم افزاری جهت توسعه مدیریت سازمان
- ارائه نرم افزار جهت اتوماسیون فرآیند های سازمانی بر اساس نیاز مشتری
شعار
لذت حل مشکلات و خواسته های مشتری انگیزه ما برای بودن است.
دپارتمان های شرکت
- دپارتمان طراحی وب سایت و فروشگاه
- دپارتمان توسعه نرم افزارهای سفارشی
- دپارتمان توسعه محصولات نرم افزاری
واحد های سازمانی
- واحد بازاریابی و فروش
- واحد اداری و مالی
- واحد مدیریت
- واحد فنی و مهندسی
واحد های فنی و مهندسی و بازاریابی و فروش دپارتمان های مختلف متفاوت خواهد بود ولی واحد اداری و مالی بین تمامی دپارتمان ها مشترک می باشد.
اصول اجرایی
واحد فنی و مهندسی
- طراحی وب سایت های شرکت باید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وب اختصاصی شرکت صورت پذیرد
- در طراحی سایت باید با هماهنگی مشتری نهایت تلاش برای ارائه قالب زیبا و منطبق با گوشی های همراه صورت پذیرد
- سیستم مدیریت محتوا باید پشتیبانی از چند زبان را در وب سایت نهایی و پنل مدیر پشتیبانی کند
- تحویل وب سایت به مشتری در کمترین زمان صورت پذیرد
- اعضا تیم فنی شرکت در صورت تایید مدیران فنی و امکان سنجی راندمان کار، امکان انجام پروژه های خود را بصورت دورکاری خواهند داشت.
واحد مدیریت
- فرآیند های سازمان باید به گونه ای طراحی شوند که امکان اشتباه فردی را به حداقل برساند
- فرآیند های سازمان باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا افراد با کمترین دانش بیشترین بهره ورب را داشته باشند
- فرآیند های کنترل کیفی و دیباگ شرکت باید به گونه ای طراحی شود که خطاهای حداقلی به مشتری منتقل شود
- احد بازاریابی و فروش از مهمترین واحد های سازمان می باشد و پایش وضعیت و اثر بخشی آن در واحد های مختلف باید بصورت مستمر انجام پذیرد.
- مدیران و کارکنان شرکت باید رفتار سازمانی شایسته و هم افزایی و کار تیمی را به عنوان اصل رفتار سازمانی در شرکت پذیرند.
- تعامل با سایر شرکت ها و سازمان ها جهت ایجاد سود مشترک و یا دستیابی به هدف مشترک در قالب همکاری، کنسرسیوم و یا مشارکت قابل انجام می باشد.
واحد بازاریابی و فروش
- فرآیند های مارکتینگ شرکت باید بر اساس بروزترین و موثر ترین روش ها صورت پذیرد.
- باقی ماندن در مسیر مرتبط مارکتینگ تعیین شده برای خدمات و محصولات شرکت
- افزایش سود برای کل سازمان
- رهبری کردن مارکتینگ با اهداف تعیین شده
- ایجاد تفاوت و تمایز در مارکتینگ نسب به رقبا
- افزایش وجه تمایز در محصولات و خدمات
واحد اداری و مالی
- حداکثر سقف مبلغ ضمانت در قراردادهای منعقده 50% رقم قرارداد خواهد بود
- در قراردادها بعد از تحویل هر فاز نامه تحویل باید ارسال و تا تایید نامه تحویل فاز فرآیند توسعه متوقف باقی خواهد ماند. این موضوع و توقف ها باید رد قرارداد لحاظ گردد.