اخبار

رونمایی از قالب جدید وب سایت

رونمایی از قالب جدید وب سایت

شرکت پرتوهای طلایی ارتباطات ایرانیان در راستای تغییرات سازمانی خود، امروز در مورخ 13 دی ماه سال 1400 اقدام به تغییر ساختار وبسایت این شرکت نمود. برای اعمال این تغییرات، گروه فنی و طراحی نرم افزار وب اور شرکت پرتوهای طلایی ارتباطات ایرانیان، چند ماه روی ساختار و قالب وبسایت کار کردند تا بتوانند در نهایت به یک چارچوب مشخص برسند تا ارتباطات خود را با مشتریان عزیز افزایش داده و آنان را از همه امور شرکت آگاه سازند. تعامل با مشتری یک ارتباط بین یک کسب و کار و یک مشتری است. این تعامل شامل مشتریانی است که در صورت نیاز به کمک بتوانند با گروه های مختلف کاری شرکت ما تماس بگیرند یا هنگامی که سؤالی دارند از روش های مختلف ارتباطی استفاده نمایند تا به پاسخ مورد نطرشان برسند. تعامل با مشتری منبع ارزشمندی از داده های سازمان یافته است. آنها می توانند به تیم های ما کمک کنند تا نیازهای مشتری را کشف کنند، رضایت مشتری را افزایش دهند و گام های موثری را برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان بردارند. رضایت مشتری در شرکت پرتوهای طلایی ارتباطات ایرانیان به عنوان معیار و اصلی مهم، برای ارتقا جایگاه شرکت در بازار تعریف شده است. اطلاعات رضایت مشتریان و بازخوردهای آنها، به وسیله نظرسنجی‌ها و رتبه‌بندی‌ها، می‌تواند به ما کمک کند که چگونه محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو بهبود یا تغییر دهیم.