نمونه های داشبورد مدیریتی تجاری برای هر مورد قابل استفاده

نمونه های داشبورد مدیریتی تجاری برای هر مورد قابل استفاده


امروزه در یک سازمان، هر بخش می تواند از داشبورد مدیریتی های تجاری بهره مند شود. آنها ابزارهای ضروری هستند که به آنها کمک می کند تا بینش هایی را که از داده های خود به دست می آورند، تجسم کنند. ابزارهای هوش تجاری داشبورد مدیریتی در این موضوع کلیدی هستند، زیرا به شما کمک می کنند تمام داده های خود را در یک مکان متمرکز جمع آوری کرده و روی آن کار کنید.

آنها به شما این امکان را می دهند که به راحتی داشبورد مدیریتی های حرفه ای را در کمترین زمان بسازید و تمام یافته های خود را به روشی معنادار نمایش دهید. داشبورد مدیریتی های تجاری می توانند انواع مختلفی داشته باشند، از تحلیلی گرفته تا عملیاتی تا استراتژیک - هر کدام نوع خاصی از معیارها را ردیابی می کنند و داستان داده خاصی را بیان می کنند. آنها می توانند بر وظایف خاص یک بخش و نحوه انجام آنها تمرکز کنند یا تصویری بزرگ از وضعیت فعلی فعالیت های کلی داشبورد مدیریتی ارائه دهند.

کار با داشبورد مدیریتی های تجاری مدرن باعث افزایش همکاری و بهبود ارتباطات در تیم شما و بین واحدهای تجاری می شود. برای کمک به شما در توضیح داشبورد مدیریتی خود و معیارهای مهمی که باید ردیابی و تجسم کنید، بیش از 80 الگوی داشبورد مدیریتی مختلف را ایجاد کرده‌ایم که بر اساس عملکرد، صنعت و پلتفرم طبقه ‌بندی شده‌اند. همه نمونه داشبورد مدیریتی ها دارای مجموعه بزرگی از KPI هستند که بر اساس هدف استفاده انتخاب شده اند. به این ترتیب، تصور بهتری از ظاهر د داشبورد مدیریتی و گزارش ‌دهی مدرن دارید!

نمونه های داشبورد مدیریتی تجاری برای هر مورد قابل استفاده

کسب و کار حرفه ای بسازید

داشبورد مدیریتی هایی با چند کلیک

مرتبط ترین KPIS خود را در یک مکان تجسم و نظارت کنید

نمایش نمونه های داشبورد مدیریتی در دستگاه های مختلف: دسکتاپ - تبلت - موبایل

در Datapine، ما از دسترسی «صرفاً» در زمان واقعی به داده‌های استاتیک به سمت یک رویکرد تعاملی ‌تر داشبورد مدیریتی حرکت می ‌کنیم که امکان همکاری و ارتباط بیشتر بین سهامداران کلیدی را فراهم می ‌کند. اینکه بتوانید اطلاعات خود را به روشی شهودی هدایت کنید به بخش ضروری تجزیه و تحلیل موفقیت آمیز تبدیل شده است و ما ویژگی های مورد نیاز برای انجام این کار را در اختیار داشبورد مدیریتی شما قرار می دهیم.

با این حال، نرم افزار داشبورد مدیریتی ما دسترسی آسان و متمرکز به تمام معیارهای مهمی را که برای درک کسب و کار خود و واکنش به رویدادهای غیرمنتظره نیاز دارید، به شما ارائه می دهد. نقش های مدیریت کاربر داشبورد مدیریتی جامع ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی داشبورد مدیریتی های پر از بینش های جالب را با همکاران خاص یا کل بخش ها در یک محیط امن به اشتراک بگذارید.

در سال های گذشته، داستان سرایی با داده داشبورد مدیریتی به یکی از بزرگترین گرایش ها در هوش تجاری تبدیل شده است. اگر به جای مجموعه ای از اسلایدهای ثابت بتوانید داستان خود را بگویید چه؟

با datapine، می ‌توانید مجموعه داده‌های مورد علاقه داشبورد مدیریتی را در یک محیط آنلاین بررسی کنید، بینش‌های مربوطه را با هدایت مسیرهای از پیش تعریف‌ شده هدایت کنید، به گذشته برگردید، و داده‌های تاریخی را مشاهده کنید، و بسیاری موارد دیگر. همه در یک یا دو کلیک. اینگونه است که ما آینده ارائه بصری اطلاعات داشبورد مدیریتی را تعریف می کنیم.

با در دست داشتن این قدرت، همه افراد شرکت شما به داشبورد مدیریتی های حرفه ای برای تقویت تصمیم گیری خود دسترسی خواهند داشت. هر کاربر داشبورد مدیریتی بدون نیاز به دانش فنی این امکان را خواهد داشت که نمودارها را در اشکال، رنگ‌ ها، اندازه‌ها و ترتیبی که ممکن است برای پاسخ به حیاتی‌ ترین سؤالات خود نیاز داشته باشد، نمایش دهد. داشبورد مدیریتی ها مبتنی بر مرورگر هستند، به این معنی که از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت قابل دسترسی هستند و همچنین به راحتی در بین شرکت یا مشتریان شما به اشتراک گذاشته می ‌شوند و به گیرندگان آن اجازه می ‌دهد تا داستان خود را با استفاده از طیف گسترده‌ای از عناصر کاوش داشبورد مدیریتی تعاملی بسازند. این آسان، سریع است و بخش فناوری شما نیازی به مشارکت در هیچ توسعه ای نخواهد داشت. برای الهام گرفتن، نمونه ها و الگوهای داشبورد مدیریتی خیره کننده ما را در بالا بررسی کنید!

نمونه های داشبورد مدیریتی تجاری برای هر مورد قابل استفاده

کاوش داده های خود را با داشبورد مدیریتی های تعاملی جلا دهید

ارائه های رسمی را فراموش کنید، تعامل با داده های داشبورد مدیریتی شما چیزی است که ما ارائه می دهیم

نشان دادن نمونه داشبورد مدیریتی تجاری تعاملی در تبلت تصور کنید. روز خود را با یک نمای یک دقیقه ای از هر معیاری که برای کسب و کار شما مهم است شروع کنید، همه اینها به زیبایی در نمودارهای قابل فهم به تصویر کشیده شده است. این یک دقیقه است که شما نیاز دارید تا یک نمای کلی از عملیات خود داشته باشید و مطمئن شوید که کسب و کار شما مطابق انتظار عمل می کند.

همین دقیقه می تواند به شما امکان دهد هر گونه مشکلی را شناسایی کرده و فوراً با آنها مقابله کنید تا از عواقب بزرگی برای سازمان داشبورد مدیریتی جلوگیری کنید.

بدون Datapine، داده های داشبورد مدیریتی شما ممکن است در پلتفرم های مختلف ذخیره شوند. اطلاعات پراکنده در مجموعه ‌ای از پایگاه‌ های داده داشبورد مدیریتی ، صفحات گسترده، سیستم ‌ها و برنامه ‌های غیر مرتبط، دیدن تصویر بزرگ را دشوار می ‌کند. بررسی این منابع در تلاش برای درک حقایق مهم زمان زیادی را می‌گیرد و همچنین می ‌تواند برای اکثر کاربران تجاری معمولی داشبورد مدیریتی ترسناک باشد. در عوض، ما می ‌خواهیم به شما و همه افراد سازمانتان این قدرت را بدهیم که تمام این زمان را برای تصمیم‌ گیری بهتر داشبورد مدیریتی در یک محیط کاربرپسند اختصاص دهید.

به طور معمول، جمع آوری تمام اطلاعات در یک مکان کار سختی است، اما «معمولی» بخشی از گذشته است. با datapine، نیازی نیست که تیم فناوری خود را با یک پروژه داشبورد مدیریتی تجسم داده های چند هفته ای مشغول کنید یا نیاز به یادگیری مهارت های خاص یا زبان های برنامه نویسی داشته باشید. ابزار ما به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه شروع به تجسم و به اشتراک گذاری مرتبط ترین شاخص های عملکرد داشبورد مدیریتی خود کنید.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

نرم افزار داشبورد مدیریتی حرفه ای ما به شما این امکان را می دهد که داستان خود را از داده های خود بسازید. ما به شما این امکان را می ‌دهیم که KPIها را در زمان واقعی نظارت و مقایسه کنید، نقشه‌ های جغرافیایی و گزارش ‌های پویا را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید. انواع عناصر کنترل تعاملی این امکان را در اختیار گیرندگان داشبورد مدیریتی شما می‌ گذارد تا مجموعه‌ های داده ‌ای داشبورد مدیریتی خاص را بررسی کنند، کل داشبورد مدیریتی را بر اساس معیارهای خاصی فیلتر کنند یا در میان تعدادی از سری ‌های داده از پیش انتخاب شده مرور کنند. به علاوه: شروع به کار به جای هفته ها یا ماه ها، چند دقیقه طول می کشد.

نمونه های داشبورد مدیریتی تجاری برای هر مورد قابل استفاده

به تیم خود دسترسی به داستان‌ های تصویری با داده‌های زنده بدهید. همه را با داده‌های بی ‌درنگ در جریان نگه دارید تا فوراً واکنش نشان داده و بهترین فرصت داشبورد مدیریتی ‌ها را برای کسب و کار خود پیش ‌بینی کنید.

داشبورد مدیریتی تجاری با داده های زنده روی دسکتاپ

اشتراک گذاری مراقبت است. این مورد به ویژه زمانی که شما معیارها و بینش های مرتبط را با تیم خود به اشتراک می گذارید بیشتر است. داشبورد مدیریتی های ما یک راه حل منظم برای درخواست ذهن بی حس کننده اما قابل اجتناب ارائه می دهند: "آیا می توانم یک به روز رسانی در مورد ... داشته باشم". به روز بودن با آخرین KPI ها به معنای جلسات موثرتر و تصمیم گیری های آگاهانه تر است.

با داده ‌پایین داشبورد مدیریتی ، تیم‌ ها می‌ توانند به داده‌ های کسب ‌وکار که برایشان اهمیت دارد دسترسی پیدا کنند، تماشا کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند. به کارمندان خود قدرت دهید تا سؤالات داشبورد مدیریتی خود را مطرح کنند و خود بینش ایجاد کنند. اشتراک گذاری داشبورد مدیریتی به آسانی ارسال پیوند است، با یک کلیک همه به روز هستند.

تیم شما می‌ تواند با میزان تعامل و قابلیت دسترسی که به آنها اختصاص داده‌اید، به Datapine در رایانه لوحی یا مرورگر خود دسترسی داشته باشد. با استفاده از این مدیریت دسترسی گرانول، می توانید اطمینان حاصل کنید که هر گیرنده فقط داده داشبورد مدیریتی هایی را می بیند که مربوط به خود هستند.

راه دیگر برای در جریان نگه داشتن همکاران، شرکا و سهامداران این است که گزارش های خودکار برنامه ریزی شده را در زمان و فرکانس دلخواه خود تنظیم کنید. هر یک از این گزارش ها را می توان در قالب PDF، CSV یا PNG نیز صادر کرد.

نمونه های داشبورد مدیریتی تجاری برای هر مورد قابل استفاده

چرا داشبورد مدیریتی های تجاری برای کسب و کارهای مدرن مهم هستند؟

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، اداره می کنید یا مدیریت می کنید، چرخ دنده های بی شماری وجود دارد که دائماً برای به کار انداختن آن می چرخند. از زنجیره تامین و تامین کنندگان گرفته تا امور مالی، حسابداران، مدیریت خط تولید، روابط با مشتری و مدیریت، صدها جنبه وجود دارد که بر موفقیت یا شکست نهایی کسب و کار شما تاثیر می گذارد. نظارت بر این امر بسیار دشوار است و حتی دشوارتر است که همه جنبه های کسب و کار خود را به طور بی طرفانه و همزمان در نظر بگیرید.

داشبورد مدیریتی شرکت مدرن نوعی ابزار اطلاعاتی است که به شما کمک می کند صدها بخش حیاتی عملیات خود را مدیریت کنید. این ابزار مدیریتی داشبورد مدیریتی ، مجموعه داده‌های بزرگ و پیچیده را به تجسم‌های قابل مدیریت و معنی ‌داری ساده می ‌کند که می ‌توان از آنها برای ایجاد تنظیمات پاسخگو و اطمینان از یک دوره یکنواخت و سودآور عملیات استفاده کرد. این تجسم ها حول فاش کردن و نشان دادن روند داشبورد مدیریتی ها، نسبت ها، نوسانات ناخالص و خالص، نگرانی های بازار و هر دانش مرتبط دیگری با کسب و کار شما متمرکز هستند.

برخی از مزایای دیگر عبارتند از:

1- نمای متمرکز KPI ها: اهمیت داشبورد مدیریتی ها در این است که یک نمای کلی از نحوه عملکرد کل کسب و کار شما ارائه می دهند، دقیقاً مانند داشبورد مدیریتی در ماشین. اینها ساده سازی بیش از حد نیستند، بلکه همه اطلاعات را در نظر بگیرید تا تصویری منسجم و قابل دسترس از عملیات خود ترسیم کنید. در حالی که رانندگان برای اطمینان از یک سفر ایمن و ایمن به داشبورد مدیریتی خودرو خود متکی هستند، داشبورد مدیریتی ها نیز در فضای کسب و کار امروز اهمیت بیشتری پیدا می ‌کنند. به منظور اطمینان از طول عمر و پایداری سازمان، داشبورد مدیریتی ها با ساده سازی اطلاعات بیش از حد پیچیده در یک رابط یکپارچه، به تمام تلاش شما کمک می کنند.

2- دسترسی زنده 24/7: برای گرفتن بهترین تصمیمات استراتژیک، باید 24/7 به حیاتی ترین بینش خود دسترسی داشته باشید. یک داشبورد مدیریتی مدرن دسترسی کامل به داده های شما را از هر مکانی فراهم می کند. انعطاف پذیری این سیستم های تحلیلی باعث می شود که داده داشبورد مدیریتی های خود را در قالب های مختلف از دستگاه های مختلف مشاهده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است و دسترسی کامل به داده های زنده در حال حرکت خواهید داشت. این به شما این امکان را می ‌دهد که در رأس هر مشکلی باشید و همچنین از انجام کار طاقت ‌فرسا که در پایگاه ‌های اطلاعاتی بی ‌نهایت برای به دست آوردن یک اطلاعات داشبورد مدیریتی به دست می‌آید اجتناب کنید.

3- ارتباطات تیمی پیشرفته: داشبورد مدیریتی ها به دلایل زیادی مهم هستند. آنها به شما امکان می دهند تا حد امکان جزئیات معنی دار را از مجموعه داده های بزرگ جمع آوری کنید، اطلاعات را در یک رابط خوانا و خوانا یکپارچه می کنند، در زمان و نیروی انسانی صرفه جویی می کنند و خلاصه ای عینی از پیشرفت را فراهم می کنند تا به عنوان پایه ای برای بحث و گفتگو عمل کند. ساختمان و پروژه داشبورد مدیریتی های آینده امکان ارتباطات پیشرفته بین بازیکنان مهم را فراهم می کند. به این ترتیب، یک فرهنگ مبتنی بر داده های مشارکتی پیاده سازی خواهد شد و شرکت با آن پیشرفت خواهد کرد.