DATAPINE_ نرم افزار گزارش گیری داشبورد مدیریتی آنلاین

DATAPINE_ نرم افزار گزارش گیری داشبورد مدیریتی آنلاین


گزارش دهی داشبورد مدیریتی فرآیندی است که برای نشان دادن شاخص های کلیدی عملکرد و داده های تجاری مرتبط به صورت بصری و تعاملی در داشبورد مدیریتی استفاده می شود. کاربران تجاری می‌توانند گزارش‌ های داشبورد مدیریتی خود را ایجاد کنند که به آنها امکان می ‌دهد ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان، بینش‌های عملی به دست آورند.

یک نرم افزار هوش تجاری با گزارش داشبورد مدیریتی یکپارچه در یک ابزار تجزیه و تحلیل تجاری با استفاده آسان و کم هزینه برای تحلیلگران کسب و کار، کارشناسان داشبورد مدیریتی BI، کنترلرها و مدیران طراحی شده است. این به شما امکان می دهد به راحتی به داده ها از هر منبع داده دسترسی داشته باشید، نظارت کنید و گزارش دهید، حتی بدون دانش SQL. هدف نهایی گزارش ‌های داشبورد مدیریتی ، توانمند سازی همه برای کاوش در داده‌ هایشان و استفاده از پتانسیل تجزیه و تحلیل ‌هایشان است. با استفاده از یک رابط بصری کشیدن و رها کردن، نیازی نیست که یک متخصص فناوری اطلاعات باشید تا اطلاعات خود را تجزیه و تحلیل کنید و بینش عملی را از آن استخراج کنید. این یک مزیت بزرگ برای کل شرکت است: با فراهم کردن دسترسی و قرار دادن داده‌ داشبورد مدیریتی ها در دست همه کارکنان، هر بخش می‌ تواند پاسخگوی تعداد آنها باشد و ببیند که چگونه با استراتژی کلی هماهنگ هستند. پرورش فرهنگ داده محور در سازمان شما با کمک نرم افزار داشبورد مدیریتی مدرن، کلید تقویت تصمیم گیری و پیشبرد استراتژی هوش تجاری داشبورد مدیریتی شما یک گام به جلو است.

مزایای ویژه اضافی ابزارهای گزارش دهی داشبورد مدیریتی عبارتند از:

شناسایی روندهای کسب و کار داشبورد مدیریتی:

تحریک روندهای مثبت و کاهش تعداد گرایش های منفی هدف هر مدیری است. با نرم افزار حرفه ای گزارش دهی داشبورد مدیریتی ، می توانید به راحتی مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و به موقع با آنها مقابله کنید و همچنین عملکرد آینده را پیش بینی کنید. هنگامی که آنها شناسایی شدند، می توانید از داشبورد مدیریتی ها برای انتخاب های تجاری عملی و بهتر استفاده کنید.

افزایش کارایی داشبورد مدیریتی:

تصمیمات تجاری دقیق تر و به موقع تر، ستون فقرات هر تلاش تجاری موفق است. و ابزارهای گزارش دهی داشبورد مدیریتی دقیقاً همین را فعال می کنند - سرعت و کارایی. به لطف فناوری های خودکار، گزارش دستی بخشی از گذشته است. تنها با چند کلیک، همه مرتبط‌ترین شاخص‌های عملکرد کلیدی خود را در یک داشبورد مدیریتی تعاملی خواهید دید که می‌تواند برای فرآیند تحلیل کارآمدتر فیلتر شود.

تجسم تمام داده‌های کسب‌ وکار داشبورد مدیریتی:

در حین کالبد شکافی داده‌های صفحه‌ گسترده، می ‌تواند منجر به افزایش خطر نادیده گرفتن اطلاعات ارزشمند و انجام اشتباه شود. تجسم گزارش ها به هم ریختگی را پاک می کند و ارائه ها را ساده می کند. ابزارهای حرفه ای گزارش دهی داشبورد مدیریتی شما را قادر می سازد تمام منابع داده خود را در یک گزارش تعاملی متمرکز تجسم کنید تا کنترل کاملی بر فرآیند تجزیه و تحلیل داده های خود داشته باشید.

تقویت فرآیندهای تصمیم گیری داشبورد مدیریتی:

در عصر امروز، هیچ جایی برای تصادف یا شانس وجود ندارد. داده ها قدرتمندترین نیرویی است که تمام تصمیمات تجاری بر آن استوار است و گزارش های داشبورد مدیریتی پیوند بسیار مهمی بین کارکنان و استراتژی شرکت است که اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد.

 DATAPINE_ نرم افزار گزارش گیری داشبورد مدیریتی آنلاین

به لطف ابزارهای مدرن گزارش گیری داشبورد مدیریتی ، از دسترسی 24/7/365 به گزارش های داشبورد مدیریتی لذت ببرید.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

ابزارهای گزارش دهی داشبورد مدیریتی راه‌ حل ‌های تحلیلی هستند که به کاربران امکان استخراج، نظارت، تجزیه و تحلیل، تجسم و تعامل با داده‌ها را در یک صفحه می ‌دهند، جایی که اطلاعات دقیقی درباره عملکرد کسب ‌وکار پیدا می ‌کنند که به آنها کمک می ‌کند تا به راحتی اهداف داشبورد مدیریتی را به انجام برسانند. شناسایی فرصت‌های تجاری و ریسک ‌های بالقوه نیازمند اطلاعات لحظه ‌ای است. یک نرم افزار پیچیده گزارش دهی داشبورد مدیریتی شما را با تجزیه و تحلیل عمیق کسب و کار به روز نگه می دارد. با ابزارهای آنلاین تجزیه و تحلیل داده‌ ها، می ‌توانید گزارش‌های خودکار تولید کنید، عملیات کسب ‌وکار خود را نظارت کنید و شاخص‌ های کلیدی عملکرد داشبورد مدیریتی را با دسترسی فوری به هر کجا که هستید تجسم کنید. اطلاعات خود را یکپارچه کنید و به طور خودکار برای کارکنان فروش شرکت، رهبران تیم و روسای بخش ارسال کنید. یک نمای کلی عملکرد داشبورد مدیریتی عینی که نیازهای مدیریت خود را به عنوان زمینه ای برای گفتگو و تنظیم مجدد احتمالی تصمیمات و استراتژی ها ایجاد کنید. به هر حال، بهترین تصمیم‌ها همیشه مبتنی بر هوش تجاری درست است.

 DATAPINE_ نرم افزار گزارش گیری داشبورد مدیریتی آنلاین

ویژگی ‌های کلیدی که می ‌توانید با استفاده از راه‌ حل داشبورد مدیریتی گزارش ‌دهی همه‌جانبه ما از آنها بهره ببرید عبارتند از:

گزارش‌ های داشبورد مدیریتی سفارشی:

با نرم ‌افزار گزارش ‌دهی داشبورد مدیریتی مدرن، این امکان را دارید که تجسم‌ های داده‌های خیره‌ کننده ایجاد کنید، آن‌ها را در گزارش ‌های داشبورد مدیریتی قدرتمند ترکیب کنید و آن‌ها را به میل خود سفارشی کنید. رنگ‌ها، تصاویر، لوگو، متون را شخصی ‌سازی کنید و نمودارهای مناسبی را انتخاب کنید که با تجزیه و تحلیل شما مطابقت داشته باشد و پیام داده‌ای را که می ‌خواهید منتقل کنید، ارائه می‌ کند. گزارش ‌دهی داشبورد مدیریتی مدرن به مدیران کمک می‌ کند تا با تجمیع شاخص ‌های کلیدی عملکرد داشبورد مدیریتی و نظارت بر مسائل مهم، در صدر فعالیت‌های شرکت خود باقی بمانند.

راه‌ حل ‌های تحلیلی پیشرفته داشبورد مدیریتی:

هشدارهای داده‌ های هوشمند می ‌توانند با ارائه اعلان ‌های فوری در مورد هر گونه ناهنجاری، چه مثبت یا منفی، فرآیند کسب ‌وکار را تسهیل کنند. با استفاده از پیشرفته ترین شبکه های عصبی برای تجزیه و تحلیل داده های تاریخی خود، داشبورد مدیریتی های شما می توانند مقادیر آینده را پیش بینی کنند، که کار دستی جستجو در صفحات گسترده و فایل های بی پایان را کاهش می دهد. به این ترتیب، داده داشبورد مدیریتی ‌های مناسبی را در دست دارید و مراقب آن هستید، و تکامل را در طول زمان تماشا می ‌کنید تا روندها یا الگوهای تکراری داشبورد مدیریتی را تشخیص دهید.

گزارش های داشبورد مدیریتی خود را به راحتی به اشتراک بگذارید:

Datapine همه چیز را در کنار هم قرار می دهد و زندگی کسب و کار را آسان تر می کند. با ابزار گزارش دهی داشبورد مدیریتی ما، می ‌توانید به سادگی یک تاریخ و زمان را در زمان ‌بندی گزارش مشخص کنید و گزارش‌های شما به‌ طور خودکار به‌ روزرسانی شده و بین تمام گیرندگان انتخاب شده توزیع می‌ شود. همچنین می توانید یک بازه زمانی - روزانه، هفتگی، ماهانه - تعریف کنید و گزارش داشبورد مدیریتی خود را در قالب فایل مشخص شده (PDF، Excel و غیره) برای تصمیم گیرندگان کلیدی ارسال کنید. علاوه بر این، می توانید داشبورد مدیریتی های KPI خود را از طریق URL های پویا نیز به اشتراک بگذارید.

دسترسی به داده داشبورد مدیریتی ‌ها از همه جا:

از ابزار داشبورد مدیریتی گزارش ‌دهی حرفه ‌ای datapine بهره ببرید و از هر کجا به داده‌های خود دسترسی داشته باشید. ماهیت آنلاین راه حل SaaS ما به شما امکان می دهد از هر دستگاهی که اتصال اینترنتی دارد به داده های خود دسترسی داشته باشید. به جای اینکه بخواهید داشبورد مدیریتی آنلاین خود را در یک صفحه بزرگتر در طول یک جلسه ارائه دهید، یا می خواهید در حالی که خارج از دفتر هستید، برخی از کارها را با تلفن خود انجام دهید، داده های شما همیشه برای استخراج پتانسیل کامل آن آماده خواهد بود.

چندین گزینه نمودارگیری داشبورد مدیریتی:

تا به حال، باید بدانید که ارزش واقعی ابزار گزارش دهی داشبورد مدیریتی در کیفیت بصری آن نهفته است. نرم افزار ما طیف گسترده ای از نمودارها را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید شاخص های عملکرد کلیدی داشبورد مدیریتی مرتبط تر خود را به روشی آسان و سریع تجسم کنید. از نمودار سرعت سنج، منطقه، نقشه ها، نمودارهای خطی، نمودارهای ستونی یا میله ای، داده های شما در یک نگاه قابل دسترس و قابل درک خواهند بود. علاوه بر این، طراح داشبورد مدیریتی ما شامل گزینه ‌های نموداری پیشرفته مانند افزودن یک محور دوم، ترکیب چندین نوع نمودار در یک یا استفاده از نشانه‌ های روند و قالب ‌بندی شرطی است.

الگوهای داشبورد مدیریتی تعاملی:

با جمع ‌آوری داده‌های مناسب و ردیابی معیارهای مناسب، گزارش ‌های داشبورد مدیریتی متناسب با نیازهای شما ایجاد کنید. برای انجام این کار، می‌توانید با نمونه ‌های KPI فراوانی که در صنایع، عملکردها و پلتفرم‌ ها جمع ‌آوری شده‌اند، و همچنین الگوهای داشبورد مدیریتی قانع‌ کننده ‌ای که ما با دقت ایجاد کرده‌ایم، به خود کمک کنید. با اتصال منبع داده خود، می توانید از الگوهای ما نهایت استفاده را ببرید و بعداً مطابق با نیازهای تجاری خود تنظیم کنید.

داده های داشبورد مدیریتی خود را ایمن کنید:

اطمینان از ایمن بودن داده های شما همیشه یکی از اولویت های ما است. به همین دلیل، گزارش های داشبورد مدیریتی ما شامل امکان از پیش تعریف نقش های کاربر با حقوق مشاهده متفاوت است. به این ترتیب می توانید داشبورد مدیریتی های خود را فقط با اطلاعات انتخاب شده، با یا بدون حقوق ویرایش، یا حتی در یک URL محافظت شده با رمز عبور برای ایمنی بیشتر به اشتراک بگذارید.

اندازه ‌گیری عملکرد بلادرنگ داشبورد مدیریتی:

داده‌های بلادرنگ را می‌توان تنها با چند کلیک با آلارم‌های داده هوشمند پیاده ‌سازی شده در دسترس قرار داد. جستجو در میان فایل‌های بی ‌پایان چیزی از گذشته است. با سرمایه گذاری در ابزار داشبورد مدیریتی گزارش دهی حرفه ای، همیشه بینش تجاری تازه ای را در دسترس خواهید داشت.

مشارکت کمتر فناوری اطلاعات داشبورد مدیریتی:

ابزارهای سنتی گزارش ‌دهی داشبورد مدیریتی اغلب ناکارآمد هستند، زیرا برای تهیه گزارش‌ها به شدت به بخش فناوری اطلاعات متکی هستند. ابزارهای گزارش دهی داشبورد مدیریتی کاربر پسند و شهودی هستند زیرا برای استفاده توسط کاربران فنی اما به ویژه غیر فنی طراحی شده اند. این به هر کسی اجازه می دهد تا برای فرآیند تصمیم گیری خود بر تجزیه و تحلیل داده ها تکیه کند، بدون اینکه مجبور باشد ساعت ها یا حتی روزها برای دریافت گزارش منتظر بماند.

مدیریت فرآیندهای تجاری پویا امروزی مستلزم توانایی تجسم و تجزیه و تحلیل داده ها در زمان واقعی است. ابزارهای تجزیه و تحلیل مرسوم برای گزارش دهی داشبورد مدیریتی ایستا خوب هستند، اما تعاملی نیستند و نمی توانند بینش تجاری در زمان واقعی را ارائه دهند. انتخاب معیارهای مناسب و تصمیم گیری برای ردیابی داده ها همیشه آسان نیست. بهترین راه برای انجام این کار این است که سؤال تجاری خاصی را که می خواهید به آن پاسخ دهید، تعریف کنید. KPI هایی که برای ساخت داشبورد مدیریتی خود استفاده می کنید برای ردیابی عملکرد و پیشرفت وجود دارد و به شما در همسویی فعالیت ها با اهداف و نتایج دلخواه کمک می کند – از این رو تجسم آنها به معنی دارترین روش و تصمیم گیری صحیح اهمیت دارد.

در این مورد، یک ابزار گزارش دهی داشبورد مدیریتی می تواند با ارائه یک رویکرد ساده برای ایجاد داشبورد مدیریتی های تجاری تعاملی و تعریف شده توسط کاربر با قابلیت تجزیه و تحلیل تعبیه شده به شما کمک کند. کاربران داشبورد مدیریتی تجاری می توانند به سرعت چشم اندازهای یک سناریوی تجاری را ایجاد کنند و به سرعت مناطقی را که نیاز به توجه فوری دارند شناسایی کنند. این نوع نرم ‌افزارها، با داشبورد مدیریتی های گزارش ‌دهی مدرن، ابزارهای گزارش KPI آسان را برای شما ارائه می‌کنند تا یک نمای کلی شفاف و مهم از موفقیت یا شکست، سودآوری و پایداری داشته باشید.

همه این ویژگی‌ ها را می ‌توان بر اساس نیازهای کسب ‌وکار شما سفارشی ‌سازی کرد و مکانی مرکزی برای دسترسی، تعامل، و تجزیه و تحلیل اطلاعات کسب ‌وکار برای کاربران فراهم کرد که یکی از پیش‌نیازهای اصلی برای ماندن در رقابت در عصر دیجیتالی ماست. علاوه بر این، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا داشبورد مدیریتی خود را با اثبات مفهومی فردی توسعه دهید - داشبورد مدیریتی را بر اساس نیازها و پارامترهای خاص شما می سازیم. به این ترتیب، می توانید بلافاصله داده های واقعی را به مدیریت یا سرمایه گذاران خود نشان دهید و قدرت نرم افزار داشبورد مدیریتی ما را در عمل ببینید.

گزارش ‌های داشبورد مدیریتی به لطف ماهیت خواندنی آسان ‌شان که تجزیه و تحلیل داده‌ها را در یک نگاه خلاصه می‌ کنند، در کسب ‌وکار روزمره ‌تان به شما کمک می ‌کنند و بینش ‌های شما را به روشی زیبا ارائه می ‌دهند که هر کسی بتواند به سرعت آن را درک کند. هیچ نرم افزار هوش تجاری داشبورد مدیریتی بهتر از datapine وجود ندارد تا کارکنان مدیریت را در جریان قرار دهد - هر زمان و به موقع!