داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین چیست؟

داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین چیست؟


داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین ( آنلاین BI) فرآیندی است که در آن مدیران و تصمیم گیرندگان از راه حل های داشبورد مدیریتی هوش تجاری برای تهیه، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده های خود برای استخراج بینش عملی و اطمینان از رشد کسب و کار در یک محیط آنلاین استفاده می کنند.

هدف داشبورد مدیریتی BI آنلاین ارائه فرآیندهای تصمیم ‌گیری بهتر و در عین حال ایمن کردن دسترسی به داده‌ها در حال حرکت با راه ‌حل‌های SaaS، از طریق مرورگر وب، دستگاه‌های تلفن همراه و برنامه‌ها است، بنابراین کاربر را قادر می‌سازد در زمان صرفه‌جویی کند و بهره‌وری را بهبود بخشد. گزارش داشبورد مدیریتی BI، پردازش تحلیلی آنلاین، داده کاوی، فرآیند کاوی، مدیریت عملکرد داشبورد مدیریتی ، محک زدن، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌ کننده و تجویزی، فناوری ‌های داشبورد مدیریتی BI مجموعه‌ های بزرگی از داده‌ها را مدیریت می ‌کنند که همگی در یک محیط میزبان ابری ذخیره و ذخیره می ‌شوند که در نهایت دسترسی به داده‌ داشبورد مدیریتی ها را در هر کجای کاربر فراهم می ‌کند. پشتیبانی از طیف گسترده ای از تصمیمات تجاری داشبورد مدیریتی ، از استراتژیک گرفته تا عملیاتی را می توان از طریق یک نرم افزار داشبورد مدیریتی BI آنلاین انجام داد که بهترین راه حل های مدیریت اطلاعات ممکن را ارائه می دهد.

داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین را می توان برای این اهداف به کار برد:

1- مدیریت عملکرد داشبورد مدیریتی: رهبران کسب‌ وکار می‌توانند با استفاده از یک ابزار هوشمند داشبورد مدیریتی BI آنلاین بینش‌های عملی به دست آورند که به آنها اطلاع می ‌دهد که چگونه معیارها و معیارها به سمت اهداف تجاری خود پیشرفت می ‌کنند.

2- نیروی کار خود را قدرتمند کنید: با استفاده از یک ابزار آنلاین داشبورد مدیریتی BI با کاربری آسان، داشبورد مدیریتی هوش تجاری را بدون استرس خواهید یافت. به لطف رابط بصری کشیدن و رها کردن و بدون نیاز به دانش SQL، همه در سازمان شما می توانند از گزارش قدرتمند BI داشبورد مدیریتی آنلاین بهره مند شوند. اندازه ‌گیری عملکرد، ردیابی بهره‌ وری، و پیش ‌بینی روندها با کمک داشبورد مدیریتی BI در چند دقیقه، نه چند روز، با هر چیزی که در دسترس است. بدون توجه به منطقه یا بخش، متوجه خواهید شد که هر فرآیند تصمیم گیری در سازمان شما استراتژیک و مبتنی بر داده است.

3- تجزیه و تحلیل پیشرفته داشبورد مدیریتی: با گزینه های تحلیلی مختلف مانند داده کاوی، تجزیه و تحلیل آماری، تجزیه و تحلیل پیش بینی و تجویزی، این راه حل ها کشف دانش مورد نیاز برای ایجاد توسعه پایدار داشبورد مدیریتی را انجام می دهند.

4- تسهیل مدیریت داده داشبورد مدیریتی ها: ابزارهای سنتی مدیریت داده داشبورد مدیریتی ها به تعداد زیادی کار دستی نیاز دارند. و ممکن است بخش فناوری اطلاعات از چندین ساعت تا چند روز طول بکشد تا یک گزارش تهیه کند. با ابزارهای آنلاین داشبورد مدیریتی BI از جمله اتصال دهنده های حرفه ای داده، می توانید تمام منابع داده داخلی و خارجی خود را تنها با چند کلیک به یک نقطه دسترسی متصل کنید. این به شما زمان زیادی برای تمرکز بر بخش مهم تجزیه و تحلیل می‌دهد: استخراج بینش‌های عملی داشبورد مدیریتی برای افزایش عملکرد کسب‌ وکارتان.

5- گزارش ‌دهی هوشمند داشبورد مدیریتی: داشبورد مدیریتی هوش تجاری می‌تواند در شیوه‌های گزارش‌ دهی برای ایجاد استراتژی‌های مؤثر، ایجاد اطلاعات جدید با کمک گزارش‌های تعاملی که شامل تجسم داده‌ها است، و داشبورد مدیریتی تجاری بصری و جامع استفاده شود.

6- افزایش همکاری داشبورد مدیریتی: با استفاده از داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین، همکاری بین بخش ها، ذینفعان داخلی و خارجی برای پردازش و به اشتراک گذاری آسان می شود. یک پیوند ساده یا ورود به سیستم، کاربران داشبورد مدیریتی را قادر می سازد تا به تمام داده های تجاری در یک نقطه متمرکز دسترسی داشته باشند.

7- فضای ذخیره سازی ابری داشبورد مدیریتی: به لطف یک محیط آنلاین، لازم نیست نگران باشید که داشبورد مدیریتی یا پایگاه داده فضای ذخیره سازی خود را به هم ریخته است. ابزارهای آنلاین داشبورد مدیریتی BI مبتنی بر ابر هستند و تمام داشبورد مدیریتی ها، ارائه ‌ها و گزارش ‌های شما را در سرورهای خود ذخیره می ‌کنند. این همچنین به شما امکان می دهد از هر جایی که اتصال اینترنت در دسترس است به داده های خود دسترسی داشته باشید.

کسب‌ وکارها در هر اندازه‌ای بیش از هر زمان دیگری به یک راه ‌حل هوشمند تجاری قوی داشبورد مدیریتی ، قابل اعتماد و با استفاده آسان نیاز دارند. در عصری که تجزیه و تحلیل کلید موفقیت یک شرکت است و حجم داده های ایجاد شده و انباشته شده به سطوح بی سابقه ای رسیده است، برای تصمیم گیرندگان، استراتژیست ها و سهامداران بسیار مهم است که هر جنبه ای از تجارت خود را درک کنند. اهمیت هوش تجاری داشبورد مدیریتی در یک محیط آنلاین اغلب با راه حل های مبتنی بر ابر مرتبط است که به پیچیدگی قسط یا پشتیبانی بزرگ IT یا بخش ها نیاز ندارند.

داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین چیست؟

مزایای ابزارهای حرفه ای آنلاین داشبورد مدیریتی BI

نرم افزار هوش تجاری داشبورد مدیریتی آنلاین یک ابزار تحلیلی با کاربرد آسان است که برای تجزیه و تحلیل داده های شما در یک مکان مرکزی طراحی شده است. شما به راحتی می توانید جداول، نمودارها و نمودارهای معنی دار را از داده های خود بسازید و بینش های به دست آمده خود را از طریق ابزارهای گزارش پویا داشبورد مدیریتی BI و داشبورد مدیریتی های KPI به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می ‌توانید به طور مداوم داده‌های داشبورد مدیریتی خود را زیر نظر داشته باشید و به سرعت تجزیه و تحلیل‌ های موقتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که هرگز فرصت تجاری را از دست ندهید.

داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین چیست؟

وقتی صحبت از ابزارهای هوش تجاری داشبورد مدیریتی آنلاین می شود، می دانیم که تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری می تواند یک تصمیم پیچیده باشد.

با این حال، چندین مزیت و ویژگی کلیدی وجود دارد که چرا ابزارهای داشبورد مدیریتی BI یک ابزار اضافی برای سازمان شما هستند:

1- کیفیت و سرعت تصمیم ‌گیری همه جانبه داشبورد مدیریتی را بهبود بخشید: با نرم ‌افزار داشبورد مدیریتی گزارش ‌دهی قدرتمند KPI که چند دقیقه طول می ‌کشد تا گزارش‌هایی را تولید کند که هفته‌ ها از آن سود خواهید برد. راه حل های قدرتمند می توانند بخشی از کار را از تصمیم گیری دور کنند. با جمع ‌بندی، تقسیم ‌بندی و مرتب کردن داده‌ داشبورد مدیریتی ها در نمودارها و نمودارهایی که دقیقاً آنچه را که باید بدانید، نشان می ‌دهد، تصمیم ‌گیری شما ساده‌ تر و دقیق ‌تر می ‌شود.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

2- رسیدگی به مسائل فوری و کسب بینش در مورد رشد داشبورد مدیریتی: استفاده از هوش تجاری داشبورد مدیریتی برای تجزیه و تحلیل مالی، تجزیه و تحلیل بازار، فرصت های فروش، تقسیم بندی مشتری، یا تجزیه و تحلیل خرده فروشی، کاربران داشبورد مدیریتی را قادر می سازد تا حجم زیادی از مجموعه داده ها را بدون نیاز به دانش پیشرفته داشبورد مدیریتی IT مدیریت و دستکاری کنند. داده های زمان واقعی بینش ها را به روش های تقریبا نامحدودی نشان می دهد. شناسایی مناطق رشد و اندازه گیری موقعیت شما در بازار را می توان تنها با چند کلیک تعیین کرد. علاوه بر این، می ‌توان به یک بحران فورا رسیدگی کرد، گزارش‌های موردی را در چند ثانیه تولید کرد و از مشکلات بیشتر داشبورد مدیریتی جلوگیری کرد.

3- آینده را پیش‌ بینی کنید و تصویر بزرگ را دریافت کنید: با کمک تجسم داده‌ها و داشبورد مدیریتی ، مدیران ارشد و مدیران می ‌توانند عملکرد کلی شرکت را در یک نمای کلی موثر و بزرگ مشاهده کنند. با پشتیبانی از فناوری‌های هوش مصنوعی داشبورد مدیریتی ، هشدارهای داده‌ای در صورت نشان دادن نشانه‌های ناهنجاری، چه مثبت یا منفی، به شما داده می‌شود که به شما در نظارت بر موفقیت شما برتری می ‌دهد. از سوی دیگر، الگوریتم های تحلیل پیشگویانه، داده های تاریخی شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا روندها و الگوهایی را برای پیش بینی نتایج آینده در عملکرد داشبورد مدیریتی شما بیابند. تجزیه و تحلیل های چند بعدی که ابزارهای آنلاین داشبورد مدیریتی BI ارائه می دهند، یک نمای کلی پویا از داده ها را ارائه می دهند که می توانند در بخش ها به اشتراک گذاشته شوند و در چند ثانیه تولید شوند.

4- بهره ‌مندی از داده‌های هم ‌زمان داشبورد مدیریتی: یکی از راه ‌حل‌هایی که کسب ‌وکارها هنگام برخورد با داده‌های خود با آن مواجه می ‌شوند، این واقعیت است که برای استخراج بینش‌های جدید باید دائماً به‌ روزرسانی شوند. راه‌ حل‌های آنلاین داشبورد مدیریتی هوش تجاری داده ‌های بی ‌درنگ را در اختیار شما قرار می ‌دهند که مزایای متعددی را به همراه دارد. از یک طرف، دردسرهای تمیز کردن و به ‌روزرسانی دستی داده‌های خود را کنار می ‌گذارید، و از سوی دیگر، همیشه آخرین داده ‌های موجود را در نوک دست خود خواهید داشت تا بتوانید در هر زمان که بخواهید، بینش ‌های تازه را استخراج کنید.

5- داده های داشبورد مدیریتی خود را به روشی تعاملی تجسم کنید: به لطف یک رابط کاربر پسند داشبورد مدیریتی ، همه در سازمان شما می توانند داشبورد مدیریتی های زنده خود را ایجاد کنند و از تجزیه و تحلیل آنلاین قدرتمند داشبورد مدیریتی BI بهره مند شوند. با تجسم داده های قدرتمند می توانید داستان سرایی داده های خود را به روشی قانع کننده و قابل درک بسازید. داشبورد مدیریتی آنلاین شما شامل چندین گزینه فیلتر است که به شما امکان می دهد کل فرآیند داشبورد مدیریتی تجزیه و تحلیل خود را در یک صفحه انجام دهید و ارائه های ثابت را پشت سر بگذارید و زمان بیشتری برای استخراج بینش های تجاری مورد نیاز داشته باشید.

6- داده های داشبورد مدیریتی خود را ایمن کنید: مدیریت امنیت داده تاکتیکی تضمین می کند که داده های داشبورد مدیریتی شرکت در هر مرحله، در حالت استراحت یا در حال استفاده، ایمن و رمزگذاری شده است. طیف وسیعی از اقدامات و پروتکل های امنیتی داده ها برای اطمینان از بالاترین استانداردهای یکپارچگی و حفاظت داده ها اجرا می شود. گزارش ‌های داشبورد مدیریتی آنلاین شما را می ‌توان از طریق یک URL داشبورد مدیریتی زنده محافظت شده با رمز عبور به اشتراک گذاشت و داشبورد مدیریتی های شما را می ‌توان با حقوق مشاهده ویژه تنظیم کرد تا بینندگان فقط به داده‌های خاصی از ر دسترسی داشته باشند. با ابزارهای حرفه ای هوش تجاری آنلاین امنیت همیشه تضمین می شود.

7- از هر کجا به داشبورد مدیریتی خود دسترسی داشته باشید: یکی دیگر از مزایای کلیدی ابزارهای آنلاین داشبورد مدیریتی هوش تجاری، این واقعیت است که می ‌توانید از هر جایی که به داده ‌های داشبورد مدیریتی خود نیاز داشته باشید، دسترسی داشته باشید. مهم نیست که خارج از دفتر هستید یا به خانه برگشته اید، تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه با اتصال به اینترنت است و داده های شما در دسترس شما خواهد بود. داشبورد مدیریتی ها با اندازه صفحه نمایش سازگار می شوند تا بتوانید آن را از تلفن همراه، آی پد یا رایانه خود تجسم کنید.

8- کاهش هزینه ‌های کسب ‌وکار با SaaS : با برنامه‌های اشتراک، هزینه‌ های نصب یک نرم ‌افزار داشبورد مدیریتی BI آنلاین در مقایسه با یک راه ‌حل داخلی بسیار کمتر است و با نیازهای تجاری خاص یک شرکت قابل تنظیم است. مدل‌های قیمت‌ گذاری مقیاس ‌پذیر داشبورد مدیریتی شما را قادر می ‌سازد تا برای خدماتی که به ‌طور کامل به‌روز نگه داشته شده و مرتباً بررسی می‌شود، هزینه پرداخت کنید. هزینه ‌های زیرساخت اضافی حذف می ‌شوند زیرا ابزارهای آنلاین داشبورد مدیریتی BI به سادگی این مشکلات را ندارند. شما به طور کامل توسط شرکتی که این ابزار را ارائه می دهد پشتیبانی می شوید.

در مقایسه با سایر راه‌ حل‌های نرم ‌افزاری داشبورد مدیریتی BI یا ابزارهای پیشرفته سازنده پرس و جوی SQL، کار با datapine به متخصص داشبورد مدیریتی BI یا متخصص فناوری اطلاعات نیاز ندارد. ماموریت ما این است که داده های مرتبط را در اختیار همه افراد و تیم های مربوطه در شرکت شما قرار دهیم. این داده داشبورد مدیریتی ها می توانند در پایگاه داده خود ذخیره شوند یا توسط ارائه دهندگان شخص ثالث مختلف مانند Google Analytics یا Salesforce تولید شوند.

رابط کاربری آسان کشیدن و رها کردن ما همراه با تعداد زیادی از شرکت‌ها - از استارت‌ آپ‌ های کوچک گرفته تا بازیکنان جهانی - توسعه داده شد تا مطمئن شویم نرم ‌افزار داشبورد مدیریتی بصری و خود توضیحی ارائه می ‌کنیم. یک لایه انتزاعی هوشمند در ابزار، تعاملات شما را به پرس و جوهای پایگاه داده ترجمه می کند که توسط موتورهای تحلیلی اختصاصی قدرتمند ما پشتیبانی می شود.

علاوه بر این، و برخلاف بسیاری از ابزارهای گزارش دهی دیگر برای SQL در بازار، ما الگوریتم های هوشمندی را توسعه دادیم که فرآیند ساخت پرس و جوی SQL را تسهیل می کند و کیفیت و سرعت آن را بهینه می کند. اغلب پرس و جوهای چند بعدی SQL و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ به خدمات اضافی گران قیمت تکنسین ها و همچنین نرم افزارهای داشبورد مدیریتی مختلف نیاز دارند. در این مورد، datapine نرم افزار داشبورد مدیریتی هوش تجاری آنلاین سریع، همه جانبه و ارزان را ارائه می دهد.