داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم


برای اینکه تجربه تجزیه و تحلیل را تا حد امکان کارآمد و شهودی کنید، باید مطمئن شوید که داشبورد مدیریتی شما ثابت نیستند. هنگام ساختن آنها، بهترین روش این است که همیشه تعامل را در ذهن داشته باشید. این را می توان با کمک فیلترهای مختلف به دست آورد که پیمایش داده های داشبورد مدیریتی شما را آسان تر می کند.

7. از فیلترهای تعاملی داشبورد مدیریتی استفاده کنید

برخی از فیلترهای تعاملی داشبورد مدیریتی متداول که می توانید اعمال کنید عبارتند از:

Drill downs: یک فیلتر مته به شما امکان می دهد سطوح پایین تری از داده های سلسله مراتبی را در یک نمودار داشبورد مدیریتی تجسم کنید. به عنوان مثال، فرض کنید یک نمودار میله ای دارید که مشتریان داشبورد مدیریتی شما را بر اساس کشور نشان می دهد. با یک فیلتر مته، می توانید بر روی یک کشور کلیک کنید و کل نمودار داشبورد مدیریتی به طور خودکار مطابقت می یابد تا تعداد مشتریان را بر اساس شهر آن کشور به شما نشان دهد.

شما حتی می توانید با کلیک بر روی یک شهر خاص و غیره بیشتر بروید. ارزش دریل داون در این واقعیت نهفته است که نیازی نیست داشبورد مدیریتی های خود را بیش از حد شلوغ کنید تا نمای دقیق تری داشته باشید، می توانید همه چیز را در یک نمودار انجام دهید.

Drill through: مشابه یک مته، فیلتر دریل به شما امکان می دهد نماهای اضافی و دقیق تر را در مورد یک شاخص کلیدی عملکرد خاص تجسم کنید. تفاوت این است که یک مته داده های اضافی را به جای نمودار مشابه در یک پاپ آپ به شما نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر نموداری دارید که کل درآمد داشبورد مدیریتی را نشان می ‌دهد و روی آن کلیک می ‌کنید، یک مته می‌ تواند درآمد را در مناطق مختلف شکست دهد، بنابراین بدون نیاز به رفتن به گزارش دیگری، می‌توانید دقیقاً بفهمید از کجا می‌آید.

کلیک به فیلتر داشبورد مدیریتی: یکی دیگر از فیلترهای مفید برای افزایش تعامل داشبورد مدیریتی ، فیلتر کلیک به فیلتر است. همانطور که از نام آن پیداست، برای استفاده از این فیلتر تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک نمودار خاص کلیک کنید و کل داشبورد مدیریتی بر اساس آن فیلتر می شود.

برای مثال، فرض کنید به نموداری نگاه می‌کنید که درآمد ۱۲ ماه گذشته را نشان می ‌دهد، با کلیک بر روی یک ماه خاص، بقیه نمودار داشبورد مدیریتی ها اطلاعات مربوط به آن ماه را نشان می ‌دهند. با استفاده از آن می توانید به راحتی داده داشبورد مدیریتی های خود را کاوش کنید و درک عمیق تری را در یک لحظه استخراج کنید.

8. زمینه داده داشبورد مدیریتی را ارائه دهید

برای تجزیه و تحلیل صحیح نقش داده ها در یک داشبورد مدیریتی خاص، همه از مدیر عامل تا فروشنده محصول سال اول باید مفهوم زمینه را درک کنند. تجزیه و تحلیل داده داشبورد مدیریتی ‌ها و بازنمایی‌های بصری فاقد زمینه در کاربرد و ROI محدود خواهند بود.

طبیعی است که نقاط داده داشبورد مدیریتی سوالات بیشتری نسبت به پاسخ ایجاد کنند. با این حال، ناظران باید کاملاً مطلع شوند. برای مثال، اگر یک داشبورد مدیریتی بر اثربخشی بازاریابی محصول نظارت داشته باشد و یکی از نقاط داده شامل فروش کل باشد، این نقطه داده بدون دانستن بازه زمانی اندازه‌گیری بی ‌فایده خواهد بود.

آیا این هفته است؟ این ماه؟ این ربع؟ این سال مالی؟ در غیاب زمینه زمانی خاص، دانستن اهمیت مورد نظر داده ها تقریباً غیرممکن است. همچنین، به خودتان پاسخ دهید که آیا علاوه بر این نیاز به توسعه کارت امتیازی شاخص کلیدی عملکرد دارید تا اطلاعات را فقط به صورت دوره ای به روز کنید.

بخش دوم اما به همان اندازه مهم، ارز است. معیارهای انتخاب شده باید به روز باشند تا روندها و چالش های فعلی داشبورد مدیریتی را منعکس کنند. در غیر این صورت، تقریبا هیچ فایده ای در هیچ تحلیلی وجود ندارد. اطلاعاتی که تاریخ گذشته به مهمان می رسد، حاشیه ای از خطای تحلیل ایجاد می کند که یک شیب لغزنده است.

داده داشبورد مدیریتی هایی که ریشه در شرایط گذشته دارند، مجبور به ایجاد تصمیمات «مبتنی بر واقعیت» هستند که دیگر نماینده محیط های تجاری فعلی نیستند. در حالی که انتظار به روز رسانی دقیقه به دقیقه نیست (و نباید باشد)، معیارهای داده باید شما را در بهترین موقعیت ممکن برای تصمیم گیری آگاهانه داشبورد مدیریتی قرار دهند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، نقاط داده باید نسبتا جاری باقی بمانند.

9. دسترسی مبتنی بر وب سایت

این بهترین عملکرد داشبورد مدیریتی خاص یک موضوع پیشرفت تکنولوژیکی است، اما در عین حال ترجیح دارد. در عصر دیجیتال امروزی، با تقاضا برای به ‌روزرسانی ‌های بی ‌درنگ، داشبورد مدیریتی های هوش تجاری آنلاین ارزشمندترین ابزارهایی هستند که یک شرکت می‌ تواند از آن استفاده کند.

به اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر وب سایت به مخاطبان گسترده تری می رسد و امکان همکاری بیشتر با راه حل های دیگر را فراهم می کند. در صورت محدود بودن بودجه و قابلیت‌ داشبورد مدیریتی ها، انتشار مبتنی بر فایل یک گزینه است، اما این یکی از بزرگترین مزایای همگام‌ سازی داشبورد مدیریتی از راه دور را نفی می ‌کند.

هنگامی که در مورد اینکه کدام تکنیک ذخیره سازی برای سازمان شما مناسب است شک دارید، مطمئن شوید که هر استراتژی داشبورد مدیریتی را آزمایش کنید و تعیین کنید که کدام سیستم پیاده سازی با نیازها، قابلیت ها و اهداف سازمانی داشبورد مدیریتی شما هماهنگی بیشتری دارد.

یاد آوردن! توانایی به اشتراک گذاری داشبورد مدیریتی های بلادرنگ در مرورگرهای وب سایت، مانیتورهای تلویزیون و دستگاه های تلفن همراه به کسب و کار شما دید لازم را برای کنترل فرصت ها و روندها می دهد. از ذخیره‌سازی داده‌ ها گرفته تا تحویل اطلاعات در زمان واقعی، تا راحتی... راه ‌حل‌های داشبورد مدیریتی مبتنی بر وب سایت به ‌طور یکپارچه با نیاز به تحرک و انعطاف ‌پذیری در چشم‌انداز امروزی هماهنگ می‌ شوند.

جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

10. مخاطبان هدف داشبورد مدیریتی خود را در نظر بگیرید

در نظر گرفتن مخاطبان هدف شما یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای داشبورد مدیریتی است، و اگر می ‌خواهید بهترین پاداش را برای تلاش‌ های مبتنی بر داشبورد مدیریتی خود دریافت کنید، بسیار مهم است. هنگام انتخاب انواع تجسم داده ها و ایجاد طرح های کاری برای داشبورد مدیریتی خود، بسیار مهم است که کاربر نهایی داشبورد مدیریتی یا مخاطبی را که ارائه خود را برای آن هدف قرار داده اید در نظر بگیرید.

آیا اعضای مخاطب شما ذینفعان داخلی، سرمایه گذاران بالقوه یا شرکای موجود شرکت داشبورد مدیریتی هستند؟ یا آیا کاربران داخلی شما روی یک کمپین خاص یا بخشی از یک بخش متمرکز کار می کنند؟ اگر چنین است، آنها به چه اطلاعاتی نیاز خواهند داشت؟ همه اینها برای شکل دادن به تلاش های شما برای موفقیت ضروری است. قبل از تنظیم داشبورد مدیریتی خود، با هم بنشینید و همه این سوالات را در نظر بگیرید.

11. با معیارهای داشبورد مدیریتی خود داستان بگویید

داستان سرایی بهترین روش قدرتمند برای هر کسب و کاری است، صرف نظر از صنعت یا بخش - پس از آن به نفع خود استفاده کنید. یک روایت قانع کننده نه تنها توجه مخاطب داشبورد مدیریتی شما را جلب می کند. همچنین یافته های شما را به روشی الهام بخش و قابل هضم تجزیه می کند. این رویکرد منجر به موفقیت بیشتر در سراسر هیئت خواهد شد. برای کمک به تقویت تلاش ‌های داستان ‌گویی مبتنی بر شاخص کلیدی عملکرد، در اینجا راهنمای قطعی ما برای ارائه داشبورد مدیریتی و داستان‌ گویی در عصر دیجیتال است.

12. REFINE - PERFECT - REPEAT

این یک عنصر داشبورد مدیریتی غالباً نادیده گرفته شده اما جدایی ناپذیر از بهترین شیوه های داشبورد مدیریتی هوش تجاری است - برای اطمینان از موفقیت پایدار، باید به بهبود داشبورد مدیریتی و افزایش تلاش های خود ادامه دهید. در حالی که داشبورد مدیریتی شما ممکن است امروز برای استراتژی های شما عالی باشند، ممکن است فردا ارتباط خود را از دست بدهند. دنیای دیجیتال در یک وضعیت دائمی در نوسان است و برای سازگاری با تغییرات، بهبود مستمر ضروری است.

شما باید به طور دوره ای مراحل 1 تا 12 را انجام دهید و از اطلاعات داشبورد مدیریتی خود و همچنین چشم انداز اطراف خود به عنوان راهنمای کاری استفاده کنید. این تمرینی است که ارزش بی نهایت دارد. این کار را انجام دهید و هر چند وقت یکبار خود را از بسته جدا خواهید کرد.

4) نمونه ها و قالب های داشبورد مدیریتی دنیای واقعی

بهترین داشبورد مدیریتی با اعداد کلیدی به روشی قابل درک ارتباط برقرار می‌کنند و در عین حال امکان بررسی جزئیات داشبورد مدیریتی بیشتر را ندارند. آنها معیارهای مناسب را اولویت بندی می کنند، محتوا داشبورد مدیریتی را برای خواننده (ها) شخصی می کنند و از درهم ریختگی اجتناب می کنند.

نمونه‌های داشبورد مدیریتی ما که در ادامه ارائه خواهیم کرد، بر روی کارکردهای مختلفی که یک شرکت معمولاً شامل می ‌شود، در حین استفاده از بهترین روش‌ هایی که در مورد آن صحبت کردیم، متمرکز است. ما با بخش بازاریابی به عنوان یکی از حیاتی ترین عملکرد داشبورد مدیریتی های یک شرکت شروع می کنیم.

1. داشبورد مدیریتی شاخص عملکرد کلیدی بازاریابی

در اینجا ما یک گزارش تصویری استراتژیک داشبورد مدیریتی داریم که شاخص های سلامت مالی کلیدی را برای بخش بازاریابی جمع آوری می کند. این تصویر بزرگی را نشان می‌دهد که معمولاً برای مدیران c-suite طراحی شده است که بر جنبه‌ های بازاریابی خاص تمرکز ندارند (یعنی تعداد کلیک ‌ها یا برداشت ‌ها، نرخ باز شدن ایمیل و غیره).

در عوض، معیارهای مالی نمایش داده شده عملکرد داشبورد مدیریتی بخش را در طول زمان به مدیران ارشد و سرمایه‌ گذاران ارائه می ‌کند و به آنها کمک می ‌کند تا تعیین کنند که دلارهای بازاریابی آنها در آینده به کجا برسد.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

این طرح با چندین سایه آبی سازگار است که با یکدیگر تضاد ندارند، در حالی که نمودارها و شکل های نمایش داده شده درهم و برهم نیستند و از نظم داشبورد مدیریتی بصری واضحی پیروی می کنند تا هر شاخص عملکرد کلیدی بازاریابی قابل درک باشد. پیام آن داشبورد مدیریتی در یک نگاه قابل درک است و هم ترازی و فضای سفید به چشمانی که برای رسیدن به اصل مشکلی ندارند آرامش می دهد.

در مرحله بعد، بیایید به یکی از بهترین نمونه‌ های داشبورد مدیریتی هوش تجاری مربوط به یکی از مهم‌ ترین فعالیت‌های هر کسب ‌وکاری – فروش، برویم. بدون این عملکرد داشبورد مدیریتی ، یک شرکت قادر به حرکت رو به جلو و افزایش سود نخواهد بود. با استفاده از ابزارهای داشبورد مدیریتی آنلاین، این بخش می تواند با موفقیت بر هر هدف و هدف فروش نظارت کرده و از آن پیشی بگیرد.

2. فروش کابین خلبان

یکی از بهترین داشبورد مدیریتی های هوش تجاری برای سود آوری، داشبورد مدیریتی فروش ما در زیر بر کمک به شما برای دستیابی به اهداف فروش و تقویت رشد بر مبنای ثابت تمرکز دارد، فرآیندهای نظارت شاخص عملکرد کلیدی و در نهایت نتیجه نهایی شما را تقویت می کند. این مثال با تمرکز بر معیارهای سطح بالا، به شما امکان می دهد محیطی مبتنی بر داده را ایجاد کنید، که در ایجاد درآمد بیشتر و در نهایت افزایش سود داشبورد مدیریتی بسیار مهم است.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

با ارائه تجسم‌های منطقی و واضح از حیاتی ‌ترین داده‌های فروش شرکت داشبورد مدیریتی شما، می‌توانید در یک نگاه در حین انجام تجزیه و تحلیل، یافته ‌های ارزشمندی را استخراج کنید که به شما در تقویت ناکارآمدی‌ها و در عین حال سرمایه ‌گذاری بر نقاط قوتتان کمک می ‌کند.

این گزارش فروش با کار با شاخص عملکرد کلیدی های پویا از جمله رشد فروش، هدف فروش، هزینه اکتساب، CLV ارزش طول عمر مشتری داشبورد مدیریتی و ARPU متوسط درآمد هر واحد، همه ابزارها را برای کارآمدتر کردن شرکت شما و به عنوان یک نتیجه ارزشمندتر.

3. داشبورد مدیریتی BI مالی

یکی از بهترین نمونه‌ های داشبورد مدیریتی BI برای کسانی که به یک مرور کلی مالی از یک شرکت یا بخش نیاز دارند، مثال شاخص عملکرد کلیدی مالی ما مجموعه ‌ای از معیارهای مبتنی بر بهبود فرآیند داشبورد مدیریتی ها و حذف ناکارآمدی‌های پردازش را ارائه می‌ کند.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

این نمونه داشبورد مدیریتی مالی تعدادی از فرآیندهای مالی را به بخش‌های قابل هضم تقسیم می‌کند. شما می توانید بینش کاری عمیقی در مورد سرمایه در گردش، چرخه تبدیل پول نقد و نرخ خطای پرداخت فروشنده به دست آورید. این ترکیبی از بینش ‌های ارزشمند، همه اجزای کلیدی داشبورد مدیریتی را برای توسعه فرآیندهای یکپارچه ارائه می ‌کند که به صرفه‌ جویی در هزینه ‌های غیرضروری داشبورد مدیریتی و در عین حال افزایش قابل توجه بهره‌ وری کمک می ‌کند.

4. داشبورد مدیریتی

مدیران داشبورد مدیریتی سطح بالا مانند مدیران عامل نیاز به نظارت بر معیارها و شاخص عملکرد کلیدی ها از بخش ها و حوزه های مختلف کسب و کار دارند. هدف مثال بعدی ما کمک به این کار با خلاصه کردن داده های پیچیده داشبورد مدیریتی در قالبی بصری است که در یک نگاه به راحتی قابل پیمایش است. معیارهای ارائه شده در اینجا به مدیران داشبورد مدیریتی امکان می دهد داده ها را به بینش های عملی تبدیل کنند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز به خوبی اجرا می شود.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

با شاخص عملکرد کلیدی های مدیریت زمان واقعی مانند درآمد هر مشتری، هزینه های جذب مشتری داشبورد مدیریتی ، ارزش طول عمر مشتری و تعداد مشتریان جدید، مدیران عامل می توانند به سرعت درک کنند که استراتژی داشبورد مدیریتی ها چگونه در حال توسعه هستند.

در این مورد، هر متریک با ارزش واقعی خود و همچنین مقدار هدف و درصد دستیابی به هدف نمایش داده می‌ شود که به شما امکان می ‌دهد در یک نگاه ببینید آیا اهداف برآورده شده‌اند یا چیزی نیاز به بهبود داشبورد مدیریتی دارد. به عنوان مثال، در اینجا می بینیم که هدف برای مشتریان جدید داشبورد مدیریتی در این ماه محقق نشد. این بینش به وضوح با علامت تعجب قرمز نشان داده می شود و به این معنی است که باید در سطح عمیق تری بررسی شود تا ببینیم آیا چیزی نیاز به بهینه سازی داشبورد مدیریتی دارد یا خیر.

5. داشبورد مدیریتی تیم خدمات مشتری

درست مانند فروش، امور مالی یا بازاریابی، خدمات مشتری برای موفقیت یک تجارت بسیار مهم است. داشتن تصویری بد برای کمک به مشتریان داشبورد مدیریتی در حل مسائل خود می تواند به میزان قابل توجهی به اعتبار شرکت آسیب برساند و در نتیجه بر فروش و درآمد تأثیر بگذارد. به همین دلیل، عملکرد تیم خدمات داشبورد مدیریتی را ردیابی کنید تا اطمینان حاصل شود که هر فرآیند حیاتی داشبورد مدیریتی به خوبی اجرا می شود و سازمان شما بهترین پشتیبانی مشتری داشبورد مدیریتی را که می تواند ارائه می دهد.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

مثال بالا ردیابی عملکرد داشبورد مدیریتی تیم خدمات در دو حوزه اصلی است: وضوح تماس و زمان پاسخ. این شاخص عملکرد کلیدی های خدمات مشتری به شما این امکان را می دهند که نتیجه گیری های مرتبط را برای برنامه ریزی و بهینه سازی استراتژی های داشبورد مدیریتی خود استخراج کنید.

به عنوان مثال، با نگاه کردن به زمان پاسخگویی در روزهای هفته، می توانید ببینید که روزهایی که پاسخ دادن به نمایندگان بیشتر طول می کشد در روزهای شنبه و یکشنبه است. این می تواند به این معنی باشد که در آن روزها تعداد بلیط های بیشتری وجود دارد و کارگزاران شلوغ تر هستند. برای حل این مشکل، می توانید مطمئن شوید که نمایندگان داشبورد مدیریتی بیشتری در آن روزها در دسترس هستند تا میانگین زمان پاسخگویی آنقدر بالا نرود.

6. داشبورد مدیریتی انبار لجستیک

احتمالاً بیش از هر صنعت دیگری، لجستیک می تواند از داشبورد مدیریتی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سودمند باشد. شرکت‌ های لجستیک داده‌هایی را که از منابع مختلفی مانند محموله ‌ها، جزئیات تماس، بازگشت، برداشت و بسته ‌بندی و موارد دیگر به دست می ‌آیند جمع ‌آوری می ‌کنند. تمام این جریان اطلاعات، بینش داشبورد مدیریتی های ارزشمندی را پنهان می کند که می تواند به شرکت در بهبود سودآوری و کارایی عملیاتی خود کمک کند. بیایید آن را با مثالی از مدیریت انبار ببینیم.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

داشبورد مدیریتی لجستیک بالا شامل معیارهای مرتبط با عملیات انبار است. با دریافت یک نمای کلی از همه این شاخص عملکرد کلیدی ها، مدیران انبار می توانند به طور مداوم بر عملکرد داشبورد مدیریتی آنها نظارت داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز به خوبی اجرا می شود. و نه فقط این، با نگاهی عمیق تر به این شاخص ها می توانید نتایج عمیق تری برای بهبود عملیات داشبورد مدیریتی خود استخراج کنید. به عنوان مثال، با نگاهی به توزیع هزینه ها می توانید متوجه شوید که آیا منطقه ای از انبار بیش از آنچه که قرار است هزینه می کند یا خیر و آن را طوری تنظیم کنید که بر سلامت مالی انبار شما تأثیری نداشته باشد.

7. تولید کابین خلبان داشبورد مدیریتی

درست مانند مثال لجستیک ما، یک کارخانه تولیدی نیز می تواند از داشبورد مدیریتی هوش تجاری تعاملی بهره مند شود. هنگام برخورد با تولید و ماشین آلات، احتمال بروز مسائل غیرمنتظره بسیار زیاد است. قرار دادن شیوه های تحلیلی برای جلوتر از این مسائل و مقابله با آنها قبل از بزرگتر شدن می تواند کارایی عملیاتی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. علاوه بر این، استخراج حداکثر پتانسیل از داده های تولیدی می تواند به شما کمک کند تا روندها و الگوها را برای بهینه سازی چندین فرآیند تولید داشبورد مدیریتی شناسایی کنید.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

مجهز به معیارهای تولید قدرتمند داشبورد مدیریتی ، این گزارش نه تنها به شما کمک می کند تا مشکلات را شناسایی کنید، بلکه به مدیریت کارآمد داشبورد مدیریتی عملیات روزانه خود نیز کمک می کند. به عنوان مثال، در سمت راست، ما بینش هایی را در مورد 5 ماشین برتر بر اساس حجم تولید دریافت می کنیم.

این به شما این امکان را می دهد تا با حساب کردن ماشین هایی که برای کار بهتر هستند، تولید داشبورد مدیریتی را برنامه ریزی کنید. مکمل این اطلاعات برخی دیگر از معیارهای تولید مانند حجم تولید و مقدار سفارش داده شده است. این برای ردیابی مفید است زیرا به شما امکان می دهد برخی از عناصر مهم را از قبل برنامه ریزی کنید، به عنوان مثال، محاسبه تعداد ماشین های فعال برای پوشش تولید داشبورد مدیریتی.

8. داشبورد مدیریتی عملکرد کارکنان

آخرین اما نه کم اهمیت ترین در لیست نمونه های داشبورد مدیریتی ما، نمونه ای از منابع انسانی داریم که عملکرد کارکنان را ردیابی می کند. بخش منابع انسانی از داده داشبورد مدیریتی ‌ها استفاده می‌ کند تا اطمینان حاصل کند که کارکنان در بهترین حالت داشبورد مدیریتی خود برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود کار می ‌کنند. برای انجام این کار، آنها همچنین باید از یک محیط کاری عالی، فرصت های آموزشی در صورت نیاز و سایر اقداماتی که بهره وری داشبورد مدیریتی را افزایش می دهد، اطمینان حاصل کنند. بیایید آن را با جزئیات بیشتر ببینیم.

داشبورد مدیریتی های حرفه ای هوش تجاری قسمت دوم

درست مانند برخی از نمونه های دیگر در این لیست، این داشبورد مدیریتی به دو بخش اصلی تقسیم می شود. بالاترین معیارهای ردیابی مربوط به غیبت است. اینها معیارهای مهم داشبورد مدیریتی منابع انسانی برای ردیابی هستند زیرا انگیزه و مشارکت کارگر را در کارشان نشان می دهند. در برخی موارد، هنگامی که یک کارگر بیش از آنچه که باید مریض تماس می گیرد، می تواند به این معنی باشد که آنها انگیزه ندارند و شما باید دلایل داشبورد مدیریتی را عمیق تر کنید.

بعد، قسمت پایینی را داریم که اثربخشی کلی کار (OLE ) را ردیابی می کند. این معیار بهره وری کارکنان داشبورد مدیریتی شما را بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده ردیابی می کند. به طور سنتی، بهره وری با تقسیم کل فروش بر تعداد کارمندان اندازه گیری می شد. با این حال، امروزه کسب ‌وکارهای مدرن از رویکردهای متفاوتی برای اندازه‌ گیری بهره ‌وری داشبورد مدیریتی استفاده می ‌کنند که یکی از آنها استفاده از روش ‌های مناسب بسته به بخش و عملکرد داشبورد مدیریتی است.

5) نتیجه گیری و راهنمایی داشبورد مدیریتی

هوش تجاری و داشبورد مدیریتی ها با به حداقل رساندن احتمال خطای انسانی و ساده کردن فرآیندهای تصمیم گیری وابسته به تفسیر داده داشبورد مدیریتی ها بسیار مقرون به صرفه هستند. برای کمک به شما در این راه، ممکن است بخواهید datapine را به عنوان ارائه دهنده داشبورد مدیریتی خود در نظر بگیرید. Datapine که در آلمان با سنت طولانی بالاترین لایه‌های امنیتی در جهان تأسیس شده است، به طور مداوم اتحادیه اروپا و بازارهای سراسر جهان را مختل می‌کند، مهم نیست که برای مدیریت داشبورد مدیریتی یا تلاش‌های علم داده به ما نیاز دارید.

راه ‌حل ‌های داشبورد مدیریتی BI ما که تیم‌ ها را از تنگناهای فناوری اطلاعات رها می ‌کند، نیازی به دانش SQL ندارد و می‌ تواند توسط هر بخش تجاری داشبورد مدیریتی استفاده شود. با استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن آسان ساخته شده است، کاربران داشبورد مدیریتی می توانند به سادگی عناصر گزارش مورد نیاز خود را انتخاب کنند و سپس معادلات پیچیده را به ابزار ما بسپارند.

نرم افزار داشبورد مدیریتی ما با کمک شرکت هایی از سراسر جهان توسعه یافته و اصلاح شده است. عملکرد داشبورد مدیریتی آن بر اساس نیازها و خواسته های زندگی واقعی است، به این معنی که نیازهای پیچیده و بی شمار عملکرد تجاری داشبورد مدیریتی را از عملیاتی تا استراتژیک، مدیریتی تا بازاریابی را درک می کند و بر این اساس پشتیبانی ارائه می دهد. این برنامه دنیای واقعی است که باعث سهولت استفاده از داده‌ پایین می ‌شود - از تجسم داده‌ داشبورد مدیریتی های نوآورانه گرفته تا کارهای تجزیه و تحلیل داده پیشرفته که زمانی پیچیده بودند، اکنون به همین راحتی و با اشاره و کلیک کردن با ماوس هستند.

در نهایت، همه منابع داده داشبورد مدیریتی رایج را می توان با چند کلیک و بدون نرم افزار داشبورد مدیریتی برای دانلود ادغام کرد، هر کارمندی در هر مکانی می تواند شروع به استفاده از داشبورد مدیریتی های پویا بلادرنگ، گزارش گیری خودکار و تجسم فوری کند، از جمله تلفن همراه، در حال حرکت. راه حل ها بدون نیاز به آموزش قبلی، موانع استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کار - الزاماتی مانند آموزش رسمی فناوری اطلاعات و تجربه قبلی داشبورد مدیریتی - ناپدید می شوند.

با دسترسی شخصی، ساختار مبتنی بر ابر که دسترسی 24/7 را از هر مکان و لایه‌های امنیتی در سطح سازمانی تضمین می‌ کند، ببینید نرم ‌افزار داشبورد مدیریتی datapine با یک آزمایش 14 روزه رایگان چه کاری می‌تواند برای کسب ‌وکار شما انجام دهد!