اهمیت داشبورد مدیریتی

اهمیت داشبورد مدیریتی


زمانی که اطلاعاتی در دستان خود ندارید، می تواند ناامید کننده باشد. با توجه به اینکه دپارتمان‌ های آی پی داشبورد مدیریتی تحت نظارت فزاینده هستند، فشار برای ارائه ارزش افزوده شدیدتر از همیشه است.

متخصصان آی پی داشبورد مدیریتی اغلب با چالش کشیدن و دستکاری داده ها از چندین منبع به صورت دستی روبرو هستند که می تواند ناکارآمد، نابهینه و خسته کننده باشد. داشبورد مدیریتی ها کلید هستند.

تصمیمات بهتر از طریق داشبورد مدیریتی

داشبورد مدیریتی های هوش تجاری (گاهی اوقات به عنوان داشبورد مدیریتی سازمانی شناخته می ‌شوند) یک ابزار تحلیلی هستند که برای تجسم داده‌های بزرگ در تمام صنایع استفاده می ‌شود.

این داشبورد مدیریتی ها گزارش های مهم و اطلاعات معیارها را ارائه می دهند و در مدیریت عملکرد تجاری یکپارچه داشبورد مدیریتی هستند. مانند داشبورد مدیریتی خودروی شما، داشبورد مدیریتی ها معیارهای کلیدی و شاخص‌های عملکرد داشبورد مدیریتی را در زمان واقعی نمایش می ‌دهند، تصمیم ‌گیری ‌ها را راهنمایی می ‌کنند و در مناظر اطراف بهتر پیمایش می ‌کنند.

داشبورد مدیریتی ها برای تصمیم گیری آی پی حیاتی هستند

آی پی Professionals از داشبورد مدیریتی ها برای به دست آوردن سریع بینش در مورد مهمترین جنبه های داده های خود استفاده می کنند. آن ‌ها بینش ‌های زمان واقعی و تحلیل ‌های رقابتی را دریافت می ‌کنند و از آن‌ها برای شناسایی مواردی که نیاز به اقدام فوری دارند، ساده‌ سازی جریان ‌های کاری و هدف‌ گذاری مناسب منابع استفاده می ‌کنند. داشبورد مدیریتی های آی پی مخصوصاً در موارد زیر مفید هستند:

  • - مدیریت، ایجاد و اشتراک‌ گذاری گزارش داشبورد مدیریتی ‌ها، که می ‌تواند فعالیتی با منابع فشرده باشد که به مقدار قابل توجهی نگهداری و اصلاح نیاز دارد تا نیازهای مختلف - و گاهی اوقات رقابتی - را برآورده کند.
  • - نظارت بر پرونده ها بر اساس واحد تجاری، مناطق جغرافیایی و ارسالی در طول زمان
  • - گزارش فصلی و سالانه، از جمله هزینه در طول زمان
  • - گزارش در مورد وظایف / تکالیف کاری / حجم کار
  • - شخصی سازی محتوا داشبورد مدیریتی برای هر نوع کاربر، مانند نمای وکیل در مقابل نمای عملیات

داشبورد مدیریتی های شخصی شده برای نمای کامل

ما ضرورت داشبورد مدیریتی ها در آی پی را درک می کنیم. ما توانایی مدیریت، ایجاد و اشتراک ‌گذاری گزارش‌ها، نظارت بر فایل ‌ها و شخصی ‌سازی محتوا داشبورد مدیریتی را در اختیار شما قرار می ‌دهیم. داشبورد مدیریتی های ما به شما امکان می دهند:

  • - ایجاد و سفارشی سازی طیف گسترده ای از نمودارها و نمودارها از جمله نوار گروهی/انباشته، خط گروهی/انباشته و دایره
  • - محتوای داشبورد مدیریتی را با ذینفعان و شرکای خارجی منتشر و به اشتراک بگذارید
  • - برنامه ‌ریزی گزارش‌ ها برای تحویل خودکار بر اساس فرکانس ترجیحی شما، یعنی سال مالی شرکت شما
جهت سفارش داشبورد مدیریتی تماس بگیرید

داشبورد مدیریتی هوش تجاری: بیشتر ببینید، بیشتر انجام دهید

داشبورد مدیریتی ها سرعت را به همراه دارند، اما تطبیق پذیری را نیز به همراه دارند. داده ها را به روشی که برای شما مناسب است یا بهترین روش برای به اشتراک گذاری و داستان سرایی برای ارتقاء درک بهتر عملکرد آی پی داشبورد مدیریتی در سراسر سازمان خود مشاهده کنید.

اگر شما یا سازمانتان به دنبال داشبورد مدیریتی هوش تجاری بهتری هستید، یا اگر قبلاً مشتری با استفاده از Foundationآی پی یا آی پیfolio هستید، داشبورد مدیریتی های ما به شما کمک می‌ کنند تا محیط خود را بشناسید، در چشم‌انداز بهتر حرکت کنید و بهترین تصمیم ‌های تجاری را بگیرید.