چند ویژگی نرم افزار کلینیک کارآمد پرونده الکترونیک سلامت:
1. نرم افزار کلینیک ثبت بدون کاغذ
مزیت اصلی استفاده از نرم افزار کلینیک این است که به شما کمک می کند تا از شر تمام کارهای اداری خلاص شوید. نگهداری آنها نه تنها دشوار است، بلکه مستعد ساییدگی و پارگی نیز هستند. نرم افزار کلینیک شامل ماژول "سوابق الکترونیکی سلامت" است که تمام اسناد و اطلاعات لازم را در نرم افزار کلینیک خود نگهداری می کند.
2. دسترسی آسانتر و سریعتر به سوابق بیمار و سایر داده ها
برای هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی حیاتی است که بتواند به راحتی سوابق پزشکی بیمار را ردیابی، ذخیره و دسترسی داشته باشد. با کمک نرم افزار کلینیک، می توان به راحتی داده های مهم بیمار را در نرم افزار کلینیک ثبت، به روز رسانی و بایگانی کرد تا در برخوردهای بعدی به آن دسترسی داشته باشید.
نرم افزار کلینیک رکورد را در قالب یک فلو شیت برای هر بیمار تولید می کند. جزئیاتی مانند تشخیص های قبلی، جراحی ها، مشکلات مزمن، نتایج آزمایش ها، ایمن سازی ها و موارد دیگر را در این مورد خواهید یافت. در صورت نیاز، پزشک می تواند با کلیک یک دکمه به کل تاریخچه بیمار نگاهی بیندازد.
علاوه بر این، شایان ذکر است که برخی از نرم افزار کلینیک ها ماژول نمودار خود را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر به راحتی با راه حل های EMR/EHR شخص ثالث ادغام می شوند.
3. هماهنگی بین بخش های مختلف
با نرم افزار کلینیک یکپارچه نگهداری سوابق، چنین نرم افزار کلینیک ای به پزشکان بخش های مختلف اجازه می دهد تا با یکدیگر هماهنگ شوند تا وضعیت بیمار را بهتر ارزیابی کنند. علاوه بر این، نرم افزار کلینیک مبتنی بر ابر مانند Easy Solution همکاری را به طور فزاینده ای آسان می کند.
4. بهبود بهره وری
نرم افزار کلینیک مدیریت کلینیک با خودکارسازی کل نرم افزار کلینیک، کارایی کلی سازمان را بهبود می بخشد. نرم افزار کلینیک به ساده سازی هر عنصر یک مرکز مراقبت های بهداشتی کمک می کند. برخی از آنها شامل نگهداری سوابق، چاپ نسخه ها، ترسیم نمودار، برنامه ریزی ویزیت بیماران و عملکردهای صورت حساب است. همچنین حساب ها و موجودی را نگهداری می کند.
مدیریت خودکار فرآیند باعث صرفه جویی در وقت کارکنان پزشکی می شود تا بر روی وظایف مهم تر در دست تمرکز کنند. این باعث افزایش بهره وری آنها می شود و آنها شغل خود را رضایت بخش تر می یابند. به این ترتیب هزینه های عملیاتی کلینیک به حداقل می رسد و کارایی کارکنان بهبود می یابد.
اگر به طور دیگری به آن نگاه کنید، بیمارانی که مراقبت های با کیفیت دریافت می کنند نیز به احتمال زیاد آن را به دوستان خود توصیه می کنند. این بدان معناست که بیماران بیشتر سود بیشتری را به همراه خواهند داشت.
5. رضایت بیمار
یکی از با ارزش ترین ویژگی های نرم افزار کلینیک زمان بندی است. این بدان معناست که بیماران نیازی به تماس و گرفتن نوبت از طریق تلفن ندارند. آنها می توانند در هر زمانی از روز قرارهای خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. آنها 24/7 به پورتال خود دسترسی دارند. در واقع، آنها همچنین می توانند در صورت تمایل ویزیت خود را لغو و مجدداً تعیین وقت کنند.
علاوه بر این، ماژول زمان بندی یادآورهای ویزیت خودکار را از طریق ایمیل، پیامک و تماس برای بیماران ارسال میکند تا آنها آن را از دست ندهند.
در ادامه، نرم افزار کلینیک همچنین زمان انتظار بیماران در کلینیک ها را کاهش می دهد. نرم افزار کلینیک برخورد بیمار را حتی قبل از ورود ردیابی و مدیریت می کند. سپس فرم های دریافت الکترونیکی را ایجاد می کند تا آنها را قبل از بازدید پر کنند. این به ساده سازی ویزیت بیمار از بیمارستان کمک میکند. بنابراین، زمان انتظار را کاهش می دهد که در غیر این صورت صرف پر کردن فرم ها به صورت حضوری می شود.
جهت سفارش نرم افزار مدیریت مطب تماس بگیرید
بیماران در حال حاضر درمان های بدون دردسر را در مراکز پزشکی خودکار دریافت می کنند. بیماران همچنین نگران ذخیره نسخه های خود نیستند زیرا می دانند که داده های آنها در کلینیک پزشک ذخیره می شود. نرم افزار کلینیک واقعاً می تواند برای مراکز بهداشتی درمانی مفید باشد تا رضایت بیماران را افزایش دهد.
6. دقت
پرونده الکترونیک سلامت بدون خطا است. احتمال اشتباهات ناشی از دست انسان را از بین می برد زیرا تمام وظایف به صورت خودکار انجام می شود.
به عنوان مثال، پیاده سازی نرم افزار کلینیک، احتمال درمان نادرست را به دلیل تشخیص اشتباه از بین میبرد. علاوه بر این، نسخه های چاپی وجود دارد که خواندن آنها آسان است. احتمال دریافت داروهای اشتباه به دلیل دست خط ناخوانا پزشکان را کاهش می دهد.
نه تنها این، در مورد صورتحساب های پزشکی نیز همین گونه است. یکی از ارکان مهم مراکز بهداشتی و درمانی است. نرم افزار کلینیک ماژول های صورتحساب را ارائه می دهد که استرس مدیریت فرآیند چرخه درآمد را کاهش می دهد.
در طول فرآیند صورت حساب، پیگیری تمام کارهایی که باید انجام شود ممکن است دشوار باشد. ماژول وضعیت ادعای بیمه را ردیابی می کند و صورتحساب را با ارائه دهندگان بیمه هماهنگ می کند. این تضمین می کند که ادعاها به سرعت و با دقت پردازش می شوند.
بنابراین، این ویژگی باعث میشود که هم بیمار و هم مؤسسه در مورد پرداخت ها و فرانشیزها در یک صفحه باشند.
7. سرویس سریع
نرم افزار کلینیک باعث صرفه جویی در زمان نسخه نویسی، محاسبه و تهیه صورتحساب، تشکیل پرونده و شکار پرونده بیماران و همچنین حفظ برنامه های نوبت دهی می شود. به این ترتیب پزشکان می توانند توجه بیشتری به بیماران خود داشته باشند و خدمات سریع و بهتری به آنها ارائه دهند.