نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب


هدف نرم افزار مدیریت مطب نگهداری سوابق بیمار شامل گزارشات پزشکی بیمار، رزرو و کنسلی نوبت، فاکتورهای بیماران، تهیه نسخه، صورتحساب و تهیه گزارش و ارسال هشدار به بیمار و همچنین پزشک در مورد نوبت دهی می باشد. نرم افزار مدیریت مطب می‌تواند اطلاعات شخصی بیمار، تولید فرم رضایت، تجزیه و تحلیل بیمار قبل و بعد از درمان را حفظ کند، نسخه ‌ای ایجاد کند،

چکیده: پرونده‌ای از روش‌ های برنامه‌ ریزی ‌شده و تکمیل ‌شده را نگه‌ داری کند و فهرستی از محصولاتی که به عنوان بخشی از درمان توزیع می ‌شود را حفظ کند. همچنین یک پیام هشدار برای داروهایی که نزدیک به انقضا هستند و همچنین زمانی که موجودی موجودی کم است ایجاد می کند.

مقدمه

هدف اصلی نرم افزار مدیریت مطب، اختصاص یک رابط کاربر پسند است. CMS تمام محتویات و اطلاعات مهمی را که شخصاً مدیریت می شود کنترل می کند. از آنجایی که اطلاعات در داخل نرم افزار مدیریت مطب پر می شود، نرم افزار مدیریت مطب برای رسیدگی به هر بخش نیازی به افراد جداگانه ندارد. برای رسیدگی به تمام گزارش ها و داده ها، یک کنترل کننده منفرد کافی است. امنیت را می توان با توجه به شرایط و الزامات کاربر تنظیم کرد.

  • ➢ ظرفیت بالای اطلاعات را می توان با کیس ذخیره کرد.
  • ➢ نگهداری از فایل های داده آسان و مفید است.
  • ➢ اطلاعات ثبت شده همیشه به روز است.
  • ➢ تجزیه و تحلیل اطلاعات ذخیره شده آسان است.
  • ➢ اطلاعات را می توان با موارد توسعه داد.
  • ➢ محاسبات دقیق و عالی انجام می شود.
  • ➢ کار دستی و کاغذ بازی به حداقل رسیده است.

بررسی ادبیات

CMS مخفف Clinic Management System است. نرم افزار مدیریت مطب (CMS) یک نرم افزار مدیریت کلینیک است که برای نگهداری داده های پزشکان یا هر کلینیک استفاده می شود. دانش کاملی در مورد فرآیند، معمولاً در دوره زمانی روزانه با استفاده از داده های رایج داده شده توسط نرم افزار مدیریت مطب مدیریت پایگاه داده به دست می دهد.

نرم افزار مدیریت مطب منابع را ردیابی می کند - مسیر دارایی ها، درآمد، منطقه توسعه و شرایط تعاملات تجاری مانند: سود و برنامه را حفظ می کند. برنامه ای که نرم افزار مدیریت مطب را ایجاد می کند، محتوا را در سراسر بخش مختلف منتقل می کند تا داده های اصلی را ارائه دهد. CMS جریان دستورالعمل را اختصاص می دهد و اتصال به شرکای دیگر را مدیریت می کند.

هر کلینیک باید یک نرم افزار مدیریت مطب مدیریتی داشته باشد که ممکن است شامل تجزیه و تحلیل عملکرد، سیستم موجودی، تولید گزارش، مشخصات بیمار، اطلاعات پرداخت، اطلاعات بالینی و بسیاری موارد دیگر باشد. انجام تمام این وظایف به صورت دستی برای مسئول پذیرش و پزشک به یک کار بسیار پیچیده و پیچیده تبدیل می شود. در چنین مواردی احتمال زیادی وجود دارد که داده‌های مهم به درستی جا نشوند و زمانی که کار دستی بیشتری درگیر باشد، داده‌ها به راحتی از بین می ‌روند. از این رو برای غلبه بر چنین از دست دادن داده ها، نیاز به طراحی و توسعه نرم افزار مدیریت مطب وجود دارد.

یک نرم افزار مدیریت مطب نرم افزاری است که در آن پزشک می تواند تمام اطلاعات مربوط به یک بیمار خاص را با توجه به گزارش تحصیلی دریافت کند. این نرم افزار یک نرم افزار مدیریت مطب رابط کاربر پسند و همچنین چشم نواز است. هدف اصلی نرم افزار مدیریت مطب پیشنهادی تغییر نرم افزار مدیریت مطب دستی کلینیک با یک نرم افزار مدیریت مطب نرم افزاری خودکار است.

نرم افزار مدیریت مطب همچنین داده ها را به درستی و به روز نگه می دارد که برای مدت طولانی ذخیره می شود.

نرم افزار مدیریت مطب یک نقطه رویکرد واحد را برای همه گردانندگان موسسه فراهم می کند. بنابراین، بخش ها به طور جداگانه و مستقل کار می کردند. اگر کسی می خواست از آن اطلاعات استفاده کند، با چنین نرم افزار مدیریت مطبی چندان قابل دسترسی نبود. مطالعه نرم افزار مدیریت مطب ها نشان می دهد که همه ثبت نام ها قبلاً به صورت دستی روی کاغذ انجام می شد که کار بسیار پیچیده ای بود. ایجاد گزارش نیز با نرم افزار مدیریت مطب غیرممکن بود. حتی وظیفه کلینیک به صورت دستی انجام شد و ذخیره شد. کل این داده ها/ اطلاعات از طریق فایل ها یا ثبت های موجود در کلینیک نگهداری می شود.

حالت کار مداوم بر اساس نرم افزار مدیریت مطب دستی است که در آن کلیه اطلاعات از فرد مربوطه جمع آوری و سپس در فایل ها درج می شود. این کار بسیار وقت گیر و خسته کننده است. نرم افزار مدیریت مطب موجود در وابسته به مردمک، این است که مردمک وجود ندارد. درمان بیمار تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. به دلیل وجود داده های زیاد، مسائل بسیاری در مدیریت، به روز رسانی و جمع آوری داده های مورد نظر دخیل هستند. از آنجایی که نرم افزار مدیریت مطب قدیمی کاملاً به صورت دستی انجام می شود، تعداد کمی از مشکلات موجود در نرم افزار مدیریت مطب فعلی به شرح زیر است:

  • ➢ تکرار اطلاعات
  • ➢ مشکل در تجدید داده ها.
  • ➢ داده های غیر یکپارچه.
  • ➢ تاخیر در جمع آوری داده ها.
  • ➢ مشکل در ذخیره سازی اطلاعات.

نرم افزار مدیریت مطب پیشنهادی

مشکلات نرم افزار مدیریت مطب معمولی:

الف عدم بازیابی فوری: بازیابی اطلاعات و یافتن اطلاعات خاصی مانند - به عنوان مثال، بسیار دشوار است. - برای اطلاع از سابقه بیمار، کاربر باید از رجیسترهای مختلفی عبور کند. این باعث ناراحتی و اتلاف وقت می شود.

ب عدم ذخیره سازی فوری اطلاعات: اطلاعات تولید شده توسط تراکنش های مختلف به زمان و تلاش نیاز دارد تا در مکان مناسب ذخیره شوند.

ج. عدم به روز رسانی سریع: ایجاد تغییرات مختلف در اطلاعات مانند جزئیات بیمار یا جزئیات ایمن سازی کودک دشوار است زیرا کار کاغذی درگیر است.

د محاسبات دستی مستعد خطا: محاسبات دستی مستعد خطا هستند و زمان زیادی می برد و ممکن است منجر به اطلاعات نادرست شود. به عنوان مثال محاسبه صورتحساب بیمار بر اساس درمان های مختلف.

ه. تهیه گزارش های دقیق و سریع: - این کار دشواری است زیرا جمع آوری اطلاعات از ثبت های مختلف دشوار است.

طراحی نرم افزار مدیریت مطب

نمودار نرم افزار مدیریت مطب نموداری است که کاربر را خارج از نرم افزار مدیریت مطب نشان می دهد که می تواند با نرم افزار مدیریت مطب ارتباط برقرار کند. این نمودار نرم افزار مدیریت مطبی است که خروجی را به عوامل بیرونی نشان می دهد. نمودارهای نرم افزار مدیریت مطب برای ارائه عوامل خارجی ضروری تر که به نرم افزار مدیریت مطب متصل می شوند استفاده می شود. نمودار نرم افزار مدیریت مطب یک مدل بصری از یک نرم افزار مدیریت مطب، اجزای آن و تعاملات آنها است. با مستندات پشتیبان، می‌ تواند تمام اطلاعات ضروری طراحی یک نرم افزار مدیریت مطب را ضبط کند. انواع مختلفی از سبک نمودار وجود دارد که همگی تحت این عنوان قرار می گیرند. سبک ارائه شده در اینجا برای سازگاری بهینه با بقیه این دوره آموزشی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب

نتیجه گیری

  • صادرکننده مرکزی برای کنترل و رسیدگی به کار توسط پزشک بنابراین حل شده است. قبل از این، برای رسیدگی به جدول زمانی و حفظ ارتباط با دستور کار روزانه بسیار سخت بود.
  • اما با ایجاد نرم افزار مدیریت مطب مدیر اکنون می تواند به راحتی کار را انجام دهد و همچنین در وقت خود صرفه جویی کند.
  •  زمان کیفی پزشک نیز ذخیره می شود و نیروی انسانی دستی نیز ذخیره می شود، داده ها را می توان به موقع و همچنین هر زمان که مورد نیاز کاربر باشد، بازیابی کرد.
  • کاربرد کافی کار با توزیع آن و با تخصیص خروجی های دقیق.
  • امکانات ذخیره سازی کار را برای کنترل کننده آسان می کند.
  •  بنابرنرم افزار مدیریت مطب پیشنهادی با آسان کردن کار پزشک در دسترس خواهد بود.