این سوال قدیمی: "چگونه می توانم پول بیشتری به دست بیاورم بدون اینکه خود را در عرض چند ماه بسوزانم؟" است. خوب، اگر شما یک کلینیک را اداره می کنید، ممکن است پاسخی را که به دنبالش بودید داشته باشیم.
این مقاله برای همه شما متخصصان مراقبت های بهداشتی است که سر خود را می خارید و نمی دانید که آیا نرم افزار مدیریت مطب ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر و چگونه می تواند سود شما را افزایش دهد.
ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه این ابزارها می توانند تمرین شما را از یک کابوس آشفته درهم ریختن کاغذ به یک ماشین سودآور و بدون مشکل تبدیل کنند.
ما به شما نکاتی را در مورد اینکه چگونه نرم افزار مدیریت مطب می تواند درآمد را افزایش دهد (از جمله راهنمای رایگان) و با فهرستی از پنج ابزار برتر برای این کار، آشنا می کنیم.
بیایید شروع کنیم.
چگونه نرم افزار مدیریت مطب درآمد و مراقبت از بیمار را افزایش می دهد؟
در بخش های بعدی، روش های مختلفی را که نرم افزار مدیریت مطب می تواند عملکرد کلینیک شما را بهبود بخشد، بررسی خواهیم کرد.
سوال این نیست که آیا نرم افزار مدیریت مطب می تواند نتیجه شما را تقویت کند و مراقبت از بیمار را بهبود بخشد یا خیر، این است که کدام مزیت تغییر دهنده بازی برای عمل شما خواهد بود.
ساده سازی وظایف اداری
یکی از اولین مزایایی که متوجه خواهید شد، به خصوص اگر در حال حاضر غرق در کاغذ بازی هستید، این است که چگونه بسیاری از کارهای خسته کننده مدیریت ناگهان ساده می شوند.
نرم افزار مدیریت مطب واقعاً در خودکارسازی کارهای معمولی که زمانی ساعت ها از روز شما را صرف می کردند، می درخشد.
در اینجا چگونه است:
زمان بندی: نرم افزار مدیریت مطب به شما این امکان را می دهند تقویم ویزیت خود را بدون زحمت مدیریت و بهینه کنید.
صورت حساب: نرم افزار مدیریت مطب ها فاکتورها را تولید می کنند و پرداخت ها را پیگیری می کنند و فرآیندهای مالی شما را ساده می کنند.
نگهداری سوابق: سوابق بیمار به طور منظم در قالب دیجیتالی ایمن سازماندهی شده است که هر زمان که نیاز باشد به راحتی قابل دسترسی است.
جهت سفارش نرم افزار مدیریت مطب تماس بگیرید
این کار هزینه های اداری را کاهش می دهد، آن خطاهای انسانی مزاحم را به حداقل می رساند، و کارکنان شما را آزاد می کند تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند - ارائه مراقبت های درجه یک از بیمار به جای مبارزه با کاغذ بازی.
افزایش برنامه ریزی ویزیت ها
یکی دیگر از بهبودهای تغییر دهنده بازی حول برنامه ریزی ویزیت می چرخد.
نرم افزار مدیریت مطب مجموعه ای از ویژگی ها را به ارمغان می آورد که نحوه مدیریت تقویم ویزیت شما را متحول می کند.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- گزینه های رزرو آنلاین که به بیماران اجازه می دهد تا در زمان مناسب خود برنامه ریزی کنند.
- تأییدیه های خودکار که همه را در یک صفحه نگه می دارد.
- یادآوریهای ویزیت که بیماران را در مورد ویزیت های آینده تشویق می کند.
- گزینه هایی برای تنظیم برنامه ها و نوبت های کارکنان است.
این ویژگی ها با هم کار می کنند تا به طور قابل توجهی آن عدم نمایش های درآمدزا را کاهش دهند و برنامه شما را برای حداکثر کارایی بهینه کنند.
نتیجه؟ استفاده بهتر از منابع کلینیک خود
دیگر هیچ شکاف ناخوشایندی در روز یا هرج و مرج رزرو بیش از حد وجود ندارد. در عوض، می توانید از جریان ثابتی از بیمارانی که از درهای شما عبور می کنند لذت ببرید، که به معنای یک جریان درآمد پایدار و قابل پیش بینی است که کسب و کار شما را سالم نگه می دارد.
عدم نمایش را کاهش می دهد
ارتباط نزدیک با زمان بندی، پیشگیری از عدم نمایش است، موضوعی که واقعاً شایسته توجه خاص خود است.
چرا؟ از آنجایی که لغو لحظه آخری و عدم نمایش در نرم افزار مدیریت مطب می تواند درآمد کلینیک شما را کاهش دهد و فرصت های خالی و فرصت های از دست رفته را در اختیار شما بگذارد.
نرم افزار مدیریت مطب با دو ویژگی ساده و در عین حال قدرتمند به طور مستقیم با این مشکل مقابله می کنند:
هزینه های عدم حضور و لغو: اینها به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کنند و بیماران را تشویق می کنند تا به قرار ملاقات خود احترام بگذارند یا در صورت نیاز به زمان بندی مجدد، اطلاع رسانی کافی ارائه دهند.
سپرده ها: با نیاز به یک پیش پرداخت کوچک، اتلاف وقت را فیلتر کرده و احتمال عدم نمایش را کاهش می دهید.
با وجود این ویژگی ها، کاهش قابل توجهی در قرارهای از دست رفته مشاهده خواهید کرد، برنامه خود را کامل نگه می دارید و درآمد خود را جاری می کنید.
هزینه های مشتری را افزایش می دهد
نرم افزار مدیریت مطب خوب به شما کمک می کند تا هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید. اما به شما کمک می کند تا در واقع کسب و کار خود را توسعه دهید و درآمد بیشتری کسب کنید.
در واقع، نرم افزار مدیریت مطب تخصصی دارای ویژگی هایی هستند که در واقع می توانند هزینه های مشتریان شما را افزایش دهند.
یکی از این ویژگی ها ایجاد بسته ها است.
با بسته بندی درمان ها یا خدمات مختلف با نرخ تخفیف، مشتریان را تشویق می کنید تا بیشتر از آنچه ارائه می دهید امتحان کنند. این یک برد - برد است: مشتریان احساس می کنند ارزش زیادی کسب می کنند و شما درآمد هر بازدید خود را افزایش می دهید.
جلوتر از رقابت باشید
با دریافت یک نرم افزار مدیریت مطب یا اسپا حرفه ای با ویژگی ها و قابلیت های فراوان، اساساً سعی می کنید رقیب خود را یکی کنید.
ایده این است که با ارائه یک تجربه ممتاز و کارآمد برای مشتری از لحظه ورود مشتری به کلینیک شما تا لحظه خروج از نرم افزار مدیریت مطب ها، ارزش کسب کنید.
این را می توان با:
گزینه های رزرو ساده: به مشتریان اجازه دهید به راحتی ویزیت رزرو کنند و اطمینان حاصل کنید که فرآیند رزرو نشان دهنده برند کلینیک شما است.
ارتباطات بازاریابی قابل سفارشی سازی: مشتریان را با مواد بازاریابی شخصی و حرفه ای درگیر کنید.
مدیریت موثر سرنخ: به طور موثر با مشتریان بالقوه رسیدگی کنید و آنها را به مشتریان عادی تبدیل کنید.
و برای آن درمان های ممتاز و با ارزش، حتی می توانید قیمت های سفارشی برای مشتریان، با تمام اطلاعات و قیمت هایی که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارند، ایجاد کنید.
سپس، می توانید به آنها اجازه دهید که مستقیماً از نقل قول امضا کرده و هزینه خدمات را پرداخت کنند. (نکته: می توانید نحوه عملکرد این ویژگی را در www.grweb.ir بررسی کنید)
ساخت پروفایل مشتری
نرم افزار مدیریت مطب فقط مربوط به زمان بندی و پرداخت ها نیستند - آنها همچنین ابزارهای قدرتمندی برای مدیریت مشتری هستند.
برای نمونه، میتوانید از نرم افزار مدیریت مطب ها برای ایجاد نمایه های مشتری دقیق استفاده کنید که فراتر از اطلاعات تماس اولیه است.
این پروفایل ها می تواند شامل موارد زیر باشد:
- سابقه پزشکی
- ترجیحات درمانی
- خرید محصول
- سابقه ویزیت
- یادداشت های بازدیدهای قبلی
- آلرژی یا حساسیت
داشتن همه این اطلاعات در یک مکان یک تغییر بازی برای مراقبت از مشتری است.
این به کارکنان شما اجازه می دهد تا خدمات شخصی تر ارائه دهند، نیازهای مشتری را پیش بینی کنند و توصیه های آگاهانه ارائه دهند. بعلاوه، با نشان دادن به مشتریان که واقعاً نیازها و ترجیحات فردی آنها را درک کرده و به خاطر می آورید، به ایجاد اعتماد کمک می کند.
به طور کلی، ایجاد پروفایل های دقیق مشتری می تواند روابط قوی تری با مشتریان ایجاد کند که منجر به حفظ بهتر و افزایش درآمد از طریق وفاداری و ارجاع ها می شود.
شخصی سازی را افزایش می دهد
انبوهی از اطلاعات مشتری که در این پروفایل های مشتری جمع آوری می کنید نیز می تواند معدن طلایی برای شخصی سازی باشد.
با تنظیم خدمات خود بر اساس ترجیحات و نیازهای مشتری، می توانید درآمد کلینیک خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و مراقبت از بیمار را به سطح بعدی ارتقا دهید. همه چیز در مورد ایجاد تجربه ای است که به هر مشتری احساس یک VIP می دهد.
در اینجا نحوه استفاده از شخصی سازی در ابزارهای نرم افزار مدیریت مطب آورده شده است:
درمان های سفارشی: پیشنهادات بسته یا معاملات تبلیغاتی خود را بر اساس تاریخچه و ترجیحات مشتری تنظیم کنید. دیگر هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد!
نکات شخصی: جزئیات کوچکی را که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند را به خاطر بسپارید - مانند تولدها، زمان های ترجیحی ویزیت یا حتی نوشیدنی مورد علاقه آنها.
بازاریابی هدفمند: به جای ارسال هرزنامه با موارد نامربوط، پیشنهادها و تبلیغاتی را ارسال کنید که واقعاً برای هر مشتری مهم است.
بهبود روابط با مشتری: با نشان دادن اینکه ترجیحات فردی آنها را به خاطر می آورید و برای آنها ارزش قائل هستید، یک رابطه واقعی ایجاد کنید.
هنگامی که مشتریان احساس می کنند واقعاً ارزشمند هستند و درک می شوند، احتمال بیشتری دارد که در کنار خود بمانند و حتی بیشتر خرج کنند.
بهعلاوه، مشتریان خوشحال بهترین تبلیغ کنندگان شما هستند – آنها برای دوستان و خانواده تان ستایش می کنند و بدون اینکه شما انگشتی را بردارید، کسب وکار جدیدی را وارد می کنند.
بررسی و بازخورد
بیایید در مورد قدرت بررسی و بازخورد صحبت کنیم.
در اینجا برخی از ویژگی های مربوط به بررسی ها و بازخوردها در نرم افزار مدیریت مطب آورده شده است:
نظرسنجی های خودکار: نظرسنجی های بعد از ویزیت را تنظیم کنید که به طور خودکار برای مشتریان ارسال می شوند.
مدیریت بازبینی: از مجموعه بررسی و ویژگی های نمایش نرم افزار مدیریت مطب برای نمایش بازخورد مثبت در وب سایت خود استفاده کنید.
تجزیه و تحلیل بازخورد: از ابزارهای گزارش داخلی برای شناسایی روندها در بازخورد مشتری و زمینه های بهبود استفاده کنید.
به عنوان نکته پایانی، این آمار را بررسی کنید: 75 درصد از بیماران هنگام جستجوی یک پزشک جدید به بررسی آنلاین به عنوان اولین گام روی می آورند.
این یعنی تعداد زیادی از مشتریان بالقوه که بر اساس آنچه دیگران در مورد شما آنلاین می گویند، تصمیم می گیرند. بنابراین همیشه بهتر است که کنترل روایت را در دست بگیرید و به طور فعال نظرات را جمع آوری و مدیریت کنید، نه اینکه تحت الشعاع نقدهای بد باشید.
ارتباط ماندن با مشتریان
در نهایت، می توانید از نرم افزار مدیریت مطب استفاده کنید تا مطمئن شوید که کلینیک شما در ذهن مشتریانتان قرار می گیرد. ارتباط با مشتریان خود از طریق ارتباط منظم برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار شما بسیار مهم است. نرم افزار مدیریت مطب به تسهیل این ارتباط کمک می کند و به شما امکان می دهد مواردی مانند:
پیام های بعدی: یادداشت های شخصی و پیام های قبل و بعد از مراقبت را به طور خودکار ارسال کنید.
پیامهای اتصال مجدد: از پیامهای خودکار برای بازگرداندن مشتریانی که مدتی است بازدید نکردهاند، استفاده کنید.
پیشنهادات ویژه: تبلیغات انحصاری را به اشتراک بگذارید که باعث می شود مشتریان شما احساس خودی کنند.
محتوای آموزشی: ارسال خبرنامه و محتوای آموزشی ارزشمند در مورد درمان ها و خدمات.