راهنمای سریع راه اندازی نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک GR


آشنایی با محیط کار

با نام کاربری و رمز عبور که در اختیار شما قرار گرفته است وارد محیط نرم افزار شوید.

  • در بخش خانه شما می توانید بر اساس کاری که انجام می دهید وارد بخش های مختلف نرم افزار شوید.
  • در سمت راست منو دسترسی سریع به بخش های مختلف نرم افزار وجود دارد تا برای حرکت بین بخش های مختلف نرم افزار نیازی به بازگشت به صفحه خانه نباشد.
  • برخی از گزینه های صفحه خانه مانند اطلاعات پایه یا گزارشات دارای، دارای زیر منو هستند.

تعریف برنامه کاری و نوبت

در قسمت برنامه کاری پزشکان، شما می توانید برنامه کاری برای هر شیف و در تاریخ همان روز ایجاد کنید. (اگر هنگام ایجاد، باکس های زمان کاری خدمت یا سایر گزینه ها خالی هستند، بخش اطلاعات پایه که در پایین توضیح داده شده است را مطالعه و اطلاعات لازم را تکمیل نمایید.)

بعد از ایجاد برنامه کاری از بخش پنل نوبت دهی، می توانید بیماران را اضافه و در هر بخش نوبت بر اساس ساعت رزرو نمایید.

ویزیت توسط پزشک

  1. وارد پنل پزشک شوید و تاریخ و برنامه کاری مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. در زیر نوار منوها شما بیمارانی را که رزرو شده است را مشاهده می کنید و باکلیک بر روی این نوار می توانید لیست بیماران را مشاهده کنید. با دکمه های فلش چپ و راست می توانید بین بیماران جابجا شوید.
  3. در پنل پزشک می توانید شرح، یا تصویر یا فایل در مورد بیمار را وارد و در پرونده پزشکی بیمار نگهداری کنید و با انتخاب گزینه ویزیت شد فرآیند را تکمیل نمایید.

اطلاعات پایه

  • خدمات : اطلاعات خدماتی است که شما در مطب یا کلینیک خود ارائه می دهید. زمان برنامه کاری شما بر اساس این زمان تقسیم می شود.
  • برنامه کاری : برنامه کاری مطب و کلینیک شما در این بخش تنظیم می گردد. این زمان ها زمان باز و بسته شدن مطب یا کلینیک شما می باشند.