ماموریت

حل مشکلات سازمانی از طریق ارائه نرم افزار های مناسب هر سازمان

چشم انداز

  1. ارائه وب سایت های معرفی و فروش آنلاین محصولات و خدمات
  2. ارائه محصولات نرم افزاری جهت توسعه مدیریت سازمان
  3. ارائه نرم افزار جهت اتوماسیون فرآیند های سازمانی بر اساس نیاز مشتری

شعار

لذت حل مشکلات و خواسته های مشتری انگیزه ما برای بودن است.

دپارتمان های شرکت

  • دپارتمان طراحی وب سایت و فروشگاه
  • دپارتمان توسعه نرم افزارهای سفارشی
  • دپارتمان توسعه محصولات نرم افزاری

واحد های سازمانی

  • واحد بازاریابی و فروش
  • واحد اداری و مالی
  • واحد مدیریت
  • واحد فنی و مهندسی

واحد های فنی و مهندسی و بازاریابی و فروش دپارتمان های مختلف متفاوت خواهد بود ولی واحد اداری و مالی بین تمامی دپارتمان ها مشترک می باشد.

اصول اجرایی

واحد فنی و مهندسی

  1. طراحی وب سایت های شرکت باید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وب اختصاصی شرکت صورت پذیرد
  2. در طراحی سایت باید با هماهنگی مشتری نهایت تلاش برای ارائه قالب زیبا و منطبق با گوشی های همراه صورت پذیرد
  3. سیستم مدیریت محتوا باید پشتیبانی از چند زبان را در وب سایت نهایی و پنل مدیر پشتیبانی کند
  4. تحویل وب سایت به مشتری در کمترین زمان صورت پذیرد
  5. اعضا تیم فنی شرکت در صورت تایید مدیران فنی و امکان سنجی راندمان کار، امکان انجام پروژه های خود را بصورت دورکاری خواهند داشت.

واحد مدیریت

  1. فرآیند های سازمان باید به گونه ای طراحی شوند که امکان اشتباه فردی را به حداقل برساند
  2. فرآیند های سازمان باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا افراد با کمترین دانش بیشترین بهره ورب را داشته باشند
  3. فرآیند های کنترل کیفی و دیباگ شرکت باید به گونه ای طراحی شود که خطاهای حداقلی به مشتری منتقل شود
  4. احد بازاریابی و فروش از مهمترین واحد های سازمان می باشد و پایش وضعیت و اثر بخشی آن در واحد های مختلف باید بصورت مستمر انجام پذیرد.
  5. مدیران و کارکنان شرکت باید رفتار سازمانی شایسته و هم افزایی و کار تیمی را به عنوان اصل رفتار سازمانی در شرکت پذیرند.
  6. تعامل با سایر شرکت ها و سازمان ها جهت ایجاد سود مشترک و یا دستیابی به هدف مشترک در قالب همکاری، کنسرسیوم و یا مشارکت قابل انجام می باشد.

واحد بازاریابی و فروش

  1. فرآیند های مارکتینگ شرکت باید بر اساس بروزترین و موثر ترین روش ها صورت پذیرد.
  2. باقی ماندن در مسیر مرتبط مارکتینگ تعیین شده برای خدمات و محصولات شرکت
  3. افزایش سود برای کل سازمان
  4. رهبری کردن مارکتینگ با اهداف تعیین شده
  5. ایجاد تفاوت و تمایز در مارکتینگ نسب به رقبا
  6. افزایش وجه تمایز در محصولات و خدمات

واحد اداری و مالی

  1. حداکثر سقف مبلغ ضمانت در قراردادهای منعقده 50% رقم قرارداد خواهد بود
  2. در قراردادها بعد از تحویل هر فاز نامه تحویل باید ارسال و تا تایید نامه تحویل فاز فرآیند توسعه متوقف باقی خواهد ماند. این موضوع و توقف ها باید رد قرارداد لحاظ گردد.