سیستم روابط عمومی

روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش های سازمان است که در زمینه ایجاد ارتباط با مخاطبان سازمان نقش عمده ای را بر عهده دارد. این بخش در شرکت ها به عنوانی از قبیل بازرگانی و یا بازاریابی و فروش شناخته می شود. روابط عمومی با توجه به وظیفه ای که بر عهده دارد از ابزارهای مختلفی جهت ایجاد ارتباط موثر بهره می برد. در گذشته ابزارهای مختلفی از قبیل تابلو، پرچم، بیلبورد، تراکت، بروشور و غیره برای ارتباط بین سازمان و مخاطبان و مشتریان استفاده می شد که هنوز هم دامنه کاربردی گسترده ای دارد و لی این شیوه ها دارای مشکلاتی از قبیل طراحی، چاپ، اجاره و زمان زیاد برای آماده سازی آنها می باشد. با تغییر تکنولوژیک در تکنولوژی رسانه، ابزارهای نوین ارتباطی روز به روز گسترده تر می شوند و کاربران زیادی در فضای مجازی از ابزارهای نوین استفاده می کنند و سازمان ها نیز به دنبال ابزارهایی جهت حضور پر رنگ تر در این فضای مجازی و اطلاع رسانی سریع به مخاطبان خود هستند.



نرم افزار روابط عمومی GR یک سیستم تلفیقی از چتد زیر سیستم است. این سیستم شامل وب سرویس ارتباطی، پورتال سازمانی، نرم افزار اندرویدی مدیریت پورتال، نرم افزار اندرویدی اطلاعات سازمان، پنل ارسال پیامک، ایمیل سرویس، ربات تلگرام، سیستم لینکدین و ... است. که امکان ارتباط با مخاطبان و مشتریان را بصورت یکپارچه مدیریت می کند.


امکانات سیستم :

  • ایجاد لیست مخاطبان بصورت آنلاین
  • گروه بندی لیست مخاطبان
  • انتخاب ابزار ارتباطی پیش فرض برای هر مخاطب
  • جدول مناسبت های سالیانه
  • ارسال خودکار پیام برای مناسبت ها به مخاطبان
  • مدیریت آنلاین پورتال
  • نرم افزار مدیریت آنلاین پورتال
  • نرم افزار آنلاین مدیریت محتوای نرم افزار معرفی سازمان
  • نرم افزار معرفی سازمان
  • انتشار اخبار و رویدادها از طریق پیامک، ایمیل، تلگرام، لینکدین و ...